اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی

نمایشگاه فرهنگی «اشراق» در مهدیشهر گشایش یافت

مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه مهدیشهر از برپایی نمایشگاه فرهنگی اشراق با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی در محل پارک آبشار این شهر خبر داد.

نمایشگاه فرهنگی «اشراق» در مهدیشهر گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، سیدعلیرضا شاهورانی گفت: این نمایشگاه به همت سپاه ناحیه مهدیشهر و با نگاه ارتقای سطح تربیتی، فرهنگی و بصیرتی جامعه برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه شامل 10 غرفه و در سه محور گفتمان دینی، مشاوره و بخش کودک در قالب نقاشی، قصه‌گویی و بازی کودک است.

مسئول نمایشگاه فرهنگی اشراق ادامه داد: این غرفه‌ها شامل غرفه عرضه محصولات فرهنگی، بازی‌های رایانه‌ای، غرفه‌های ورزشی ویژه خواهران و برادران و غرفه عکس یادگاری است.

شاهورانی با بیان اینکه غرفه‌های نمایشگاه برای رده‌های سنی مختلف برنامه دارند، تصریح کرد: بستری فراهم شده است تا عموم مردم اعم از کودک، نوجوان، جوان و میانسال بتوانند از برنامه‌های نمایشگاه بهره‌مند شوند.

وی افزود: مخاطبان اصلی این نمایشگاه بسیجیان بوده و هر شب چند گروه از حلقه‌های صالحین پایگاه‌ها با حضور در محل نمایشگاه ضمن بازدید از نمایشگاه در برنامه‌های نماز جماعت و مباحث گفتمان دینی شرکت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، این نمایشگاه تا آخر شهریور ماه از ساعت 19 تا 23 برپاست.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول