اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر آبادان:

کاندیداهای شهرداری آبادان درخواست خود را ارائه کنند

عضو شواری اسلامی شهر آبادان گفت: کاندیداهای تصدی شهرداری آبادان درخواست‌های خود را به دبیرخانه شورای شهر ارائه کنند.

کاندیداهای شهرداری آبادان درخواست خود را ارائه کنند

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: افرادی که قصد کاندیداتوری برای تصدی سمت شهرداری آبادان را دارند می‌توانند درخواست خود را به دبیرخانه شورای شهر آبادان ارائه کنند.

وی افزود: داوطلبان تصدی این سمت تا هفتم شهریور فرصت دارند که مدارک و درخواست خود را تحویل دهند.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان ادامه داد: در روزهای نهم و دهم شهریور ماه نیز مصاحبه کاندیداها برگزار و در خصوص سابقه کاری و برنامه‌های آنها تحقیق خواهد شد.

بهشتی تصریح‌کرد: با توجه به این‌که آیین تحلیف اعضای دوره چهارم شورای شهر در روز دوازدهم شهریور برگزار می‌شود امیدواریم که تا این روز به جمع‌بندی نهایی رسیده و شهردار آبادان را انتخاب کرده باشیم.

وی در خصوص گزینه‌های تصدی سمت شهردار آبادان نیز اضافه‌کرد: تاکنون دو گزینه برای تصدی سمت شهرداری آبادان مطرح هستند که یکی از آنها شهرداری فعلی آبادان و گزینه دیگر شهردار کنونی خرمشهر است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان‌ کرد: البته با توجه به فرصت باقی مانده تا پایان مهلت ارائه درخواست پیش‌بینی می‌شود تعداد کاندیداها افزایش یابد.

بهشتی افزود: داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه کاری شهرداری، دارابودن کارنامه کاری مناسب در حوزه مدیریت شهری، برنامه کاری مناسب و متناسب با نیاز شهر، استفاده از نیروهای بومی، بکارگیری پیمانکاران بومی شهرستان و در درجه بعد استانی از مولفه‌هایی است که کاندیداهای شهرداری آبادان در هنگام ارائه درخواست خود باید مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/72008/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول