اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

استاندار خوزستان باید در حد وزیر باشد/ گزینه‌های مطرح شده خیالی است

نماینده مردم آبادان در مجلس با رد گزینه‌های مطرح شده در رسانه‌ها برای تصدی استانداری خوزستان گفت: گزینه مطرح شده بیشتر تخیلات رسانه‌ها است چرا که معتقدیم استاندار آینده خوزستان باید فردی با سابقه وزارت باشد.

استاندار خوزستان باید در حد وزیر باشد/ گزینه‌های مطرح شده خیالی است

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: خوزستان از جایگاه مهمی در عرصه اقتصادی، سیاسی، امنیتی، اجتماعی و حتی فرهنگی برخوردار است لذا مدیریت چنین استانی با این وضعیت باید توسط فردی با پختگی زیاد و تجارب ملموس باشد.

وی خاطرنشان کرد: خوزستان محل آزمون و خطا و یکه تازی جناح‌های سیاسی نیست، خوزستان سند مقاومت و دفاع انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: استاندار آینده خوزستان باید فردی باشد که یا وزیر یا معاون وزیر بوده و از تجربه علمی، اجرایی کافی برخوردار باشد.

انصاری گفت: اینکه برخی جناح‌های سیاسی گزینه معرفی می‌کنند و می‌گویند استاندار اگر چپ یا راست باشد تحت هیچ شرایطی توسط مردم پذیرفته نیست خوزستان محل تاخت و تاز جناح‌های سیاسی نیست.

وی در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان مبنی بر اینکه استاندار خوزستان از یک قومیت باشد افزود: انتظار همه نمایندگان این است که استاندار آینده فردی با تجربه خوب اجرایی، عمرانی و با مدرک عالی تحصیلی و در عین حال بومی استان باشد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص اعلام برخی اسامی در روزنامه‌ها به عنوان گزینه‌های جدی استانداری خوزستان گفت: این گزینه‌ها به نظر تخیلات برخی رسانه‌ها باشد چرا که این اسامی در حال حاضر اصلاً وجود خارجی ندارد.

انصاری گفت: همه نمایندگان استان متحد و یک صدا هستند تا در صورت نیاز به تغییر استاندار فردی در حد نام و شان استان زر خیز خوزستان باشد.

انتهای پیام/2329/ح30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول