اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

خودکفایی نیروهای مسلح دشمنان را به وحشت انداخته است

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: خودکفایی و اعتماد نیروهای مسلح کشورمان دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.

خودکفایی نیروهای مسلح دشمنان را به وحشت انداخته است

رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به روز صنعت دفاعی کشورمان اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری برای اقتدار ملی روزی با عنوان صنعت دفاعی را در تقویم کشورمان نامگذاری کرده‌اند.

وی ادامه داد: اقتدار و قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح کشورمان مرهون زحمات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید گرانقدر را نثار انقلاب اسلامی کرده‌ است، گفت: یاد و خاطره شهدا نباید هیچ‌گاه فراموش شود.

وی با اشاره به اینکه کشورمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی برای ساخت یک فشنگ به کشورهای غربی وابسته بود، افزود: آغاز جنگ تحمیلی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان نظام جمهوری اسلامی را به فکر ایجاد راهبرد و فرآیند تحول برای جبران عقب‌ماندگی در مسیر افتخارآفرینی انداخت.

حسینی با اشاره به اینکه در طول سال‌های اخیر تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان افزایش یافته است، تصریح کرد: نیروهای مسلح کشورمان با اتحاد و همدلی خود از اقدامات خصمانه استکبار جلوگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ساخت تجهیزات دفاعی در کشورمان تهاجمات و طمع‌های دشمنان خارجی را کوتاه کرده است، تصریح کرد: این اقدامات کشورمان تهدید بزرگی برای دشمنان محسوب می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: امروز کشورمان در ساخت موشک، زیردریایی، صلاح و تجهیزات دفاعی قدرتمند شده و حتی این تجهیزات را صادر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات نظام جمهوری اسلامی افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود، افزود: صنعت دفاعی کشورمان با پشتیبانی وزارت دفاع به خودکفایی و خودباوری کامل رسیده است.

حسینی اضافه کرد: این خودکفایی و اعتماد نیروهای مسلح کشورمان دشمنان اسلام را به وحشت انداخته است.

وی با اشاره به اینکه عزم راسخ و اراده فرزندان کشورمان در سایه دستورات مقام معظم رهبری استمرار یافته است، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی بر عظمت و اقتدار جوانان کشورمان افزوده است.

انتهای پیام/73008/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول