اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی خبر داد

دعوت 6 کاراته‌کای خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی از مقام‌آوری چهار کاراته‌کای خراسان جنوبی در مسابقات کشوری سبک گوجوریو در رشته کاتا خبر داد و گفت: 6 کاراته‌کای استان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دعوت 6 کاراته‌کای خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی

محمدعلی بخشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: چهار کاراته‌کای خراسان جنوبی در مسابقات سبک کوجوریو کشور صاحب مقام شدند که از این تعداد سه کاراته‌کای نوجوان مقام سوم و یک جوان مقام دوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: سه ورزشکار خراسان جنوبی که در مسابقات سبک گوجوریو کشور رده سنی نوجوان بر سکوی قهرمانی ایستادند به ترتیب امیر حسین مهربان، مهدی سنجری و امید شباب هستند که در رشته کاتا سبک گوجوریو با غلبه بر رقیبان کشوری خود حائز مقام سوم شدند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی اضافه کرد: محمد داوری دیگر کاراته‌کای خراسان جنوبی در رده سنی جوانان نیز در رشته کاتا سبک گوجوریو کشور بعد از غلبه بر رقیب خود مقام دوم مسابقات را کسب کرد.

دعوت 6 کاراته‌کای خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی

بخشی تصریح کرد: فدراسیون کاراته از سه ورزشکار خراسان جنوبی در رده سنی نوجوانان سبک گوجوریو در رشته کاتا برای شرکت در اردوی تیم ملی برای اعزامی به مسابقات جهانی هندوستان دعوت به عمل آورد.

وی افزود: امیرحسین مهربان، مهدی سنجری و امید شباب، سه کاراته‌کای خراسان جنوبی هستند که در رده نوجوانان به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

دبیر هیئت کاراته خراسان جنوبی به موفقیت سه کاراته‌کای خراسان جنوبی در رده سنی جوانان  اشاره کرد و اذعان داشت: محمد داوری، مهدی سورگی و علی خدادوست سه ورزشکار خراسان جنوبی هستند که توانستند با اقتدار بر رقیبان خود غلبه کرده و از طرف فدراسیون به اردوی تیم ملی انتخابی اعزامی به مسابقات جهانی هندوستان، دعوت شوند.

انتهای پیام/69014/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول