اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتوبوسرانی شهر بهارستان:

2 خط جدید اتوبوس در بهارستان راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل اتوبوسرانی شهر بهارستان گفت: به زودی در خیابان‌های ایثار و فرزانگان خطوط اتوبوس را راه‌اندازی می‌کنیم.

2 خط جدید اتوبوس در بهارستان راه‌اندازی می‌شود

رسول جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در خیابان‌های فرزانگان و ایثار بهارستان ایستگاه اتوبوسی وجود ندارد و مردم ساکن در این دو خیابان در استفاده از اتوبوس با مشکلاتی روبرو هستند.

این مسئول ادامه داد: به محض اینکه شهرداری شهر بهارستان ایستگاه‌های اتوبوس را در این دو خیابان نصب کند در این خطوط اتوبوس قرار می‌دهیم تا مردم راحت‌تر بتوانند جا به جا شوند.

مدیرعامل اتوبوسرانی شهر بهارستان تصریح کرد: با اصلاح شبکه مسیر در خطوط اتوبوس‌های بهارستان و راه‌اندازی پایانه چهار خط را در بهارستان ایجاد کردیم و با این اقدام خدمات بهتری را به مردم ارائه می‌کنیم.

وی خطوط چهارگانه در بهارستان را پس از ایجاد تحول اینگونه اعلام کرد: خط اول خیابان الفت، عمران، خط دوم خیابان عمران، خیابان فروردین، خیابان فرهنگ، خط سوم خیابان اردیبهشت، خیابان فرهنگ و خط چهارم متعلق به فاز سه است.

جعفریان تاکید کرد: با توجه به اینکه اتوبوس‌های بهارستان از زمان حرکت تا اصفهان در 18 ایستگاه توقف می‌کنند تعداد هشت دستگاه اتوبوس را به این خط اختصاص دادیم و تعداد اتوبوس‌های داخلی را به 22 دستگاه افزایش دادیم که با این کار دیگر مردم مجبور به سوار شدن به اتوبوس‌های شلوغ نیستند و زمان کمتری را در ایستگاه‌ها می‌گذرانند تا چندی پیش مردم منتظر اتوبوس می‌مانند، اما اکنون اتوبوس‌ها در انتظار مسافر هستند.

این مسئول در مورد نظر مردم درباره پایانه گفت: در ابتدا با مخالفت‌هایی از سوی اهالی بهارستان روبه‌رو شدیم، اما پس از پاسخگویی و توجیه آنان از طرح استقبال کردند و با اجرایی شدن این طرح امنیت مردم بیشتر تامین می‌شود، زیرا اتوبوس‌های بین بهارستان اصفهان کمتر از پنچ سال کار کرده‌اند و از نظر ایمنی بسیار بالا هستند و دیگر چون گذشته شاهد خرابی اتوبوس‌های فرسوده در بین راه نخواهیم بود.

مدیرعامل اتوبوسرانی شهر بهارستان در پایان اذعان داشت: البته مکان پایانه فعلی موقتی است و در آینده به مکان مناسب‌تری منتقل می‌گردد.

انتهای پیام/63021/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول