اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه بازی فولاد خوزستان و استقلال

فولاد برد تا ویسی در شکست هت‌تریک کند

دیدار بین دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال شب گذشته با برتری سه بر دو سرخ پوشان به پایان رسید تا استقلال سومین شکست خود را متحمل شود.

فولاد برد تا ویسی در شکست هت‌تریک کند

به گزارش خبرگزای فارس از اهواز، دیدار بین دو تیم خوزستانی فولاد و استقلال در حالی با برتری فولاد به پایان رسید که این تیم پنجمین برد پیاپی خود را در اهواز جشن گرفت.

آبی پوشان خوزستانی با شکست در این بازی سومین باخت پیاپی خود را کسب کرده و در این خصوص هت‌تریک کردند.

فولادی‌ها در حالی به مصاف حریف خود می‌رفتند که چهار بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر نهاده بودند در حالی که آبی پوشان خوزستانی در دو بازی گذشته خود طمع شکست را چشیده بودند.

این دیدار که از هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر بود با قضاوت مهدی سید علی برگزار شد که سخاوت سلیمان‌نژاد و مهدی عالیقدر وی را در امر داوری این بازی همراهی می‌کردند.

پیش از آغاز بازی توسط بازیکنان هر دو تیم به مناسبت هفته دولت و به پاس گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر با اهدای دسته گل از مقام آنها تجلیل به عمل آمد.

همچنین قبل از آغاز بازی به علت مرگ محمد گرجیان‌زاده بازیکن استقلال ملاثانی که در رودخانه شوشتر غرق شده بود یک دقیقه سکوت انجام شد.

گل اول دیدار در دقیقه سه توسط میلاد میداوودی بر روی پاس دیدنی عادل کلاه کج به سود آبی پوشان خوزستانی به ثمر رسید تا نیمه آبی ورزشگاه در همان ابتدا به شادی بپردازند.

در ادامه فولادی‌ها روند بازی را در اختیار گرفته و در دقیقه 28 توسط فرزاد حاتمی بازیکن فصل گذشته استقلال تهران دروازه آبی‌های اهوازی را باز کردند همچنین گل دوم سرخ پوشان خوزستانی توسط کاپیتان این تیم بختیار رحمانی در دقیقه 33 بازی از روی کاشته به ثمر رسید.

در دقیقه 31 بازی محمد طیبی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد تا آبی‌های اهوازی 10 نفره به کار خود ادامه دهند این موضوع اعتراض کادر فنی تیم را به قضاوت داوری همراه داشت.

از نکات جالب توجه و عجیب در این بازی خراب بودن تابلو تعویض بازیکنان بود. به هنگام تعویض دوم استقلال در این بازی، تابلو تعویض خراب شد و در اتفاقی عجیب تعویض دو بازیکن به صورت گفتمانی از سوی داور چهارم انجام شد.

تماشاگران حاضر در ورزشگاه با روشن کردن چراغ قوه تلفن همراه اعتراض خود را نسبت به نور کم ورزشگاه اعلام کردند.

در ادامه بازی گل سوم فولادی‌ها توسط سروش رفیعی در دقیقه 83 بازی به ثمر رسید تا این امر موجب شود تا نیمه آبی ورزشگاه دیگر ناامید شده و کمتر ورزشگاه را ترک کنند.

اما این پایان بازی نبود و آبی پوشان اهوازی که تازه گرم شده بودند در دقیقه 90 بازی گل دوم خود را به ثمر رساندند البته این موضوع نتوانست مانع از شکست آنها شود.

در این بازی سهراب بختیاری از تیم استقلال خوزستان و ارشاد یوسفی و مهرداد جماعتی از تیم فولاد خوزستان از داور بازی کارت زرد دریافت کردند. همچنین محمد طیبی بازیکن شماره دو استقلال پس از دریافت دو کارت زرد از داور بازی از زمین اخراج شد.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول