اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاپیتان فولاد خوزستان:

راه‌آهن تشنه برد است/ سعی می‌کنیم به یک جام برسیم

کاپیتان فولاد خوزستان گفت: با توجه به اینکه تیم فوتبال راه‌آهن در خانه خود پذیرای تیم ما خواهد بود و در بازی هفته گذشته با شکست مواجه شد در این بازی تشنه برد است.

راه‌آهن تشنه برد است/ سعی می‌کنیم به یک جام برسیم

بختیار رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: رفته رفته شرایط تیم فولاد خوزستان بهتر می‌شود و با برنامه‌هایی که حسین فرکی در تیم پیاده می‌کند فکر می‌کنم که بتوانیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم.

وی ادامه داد: حریف در خانه بازی می‌کند و از حمایت تماشاگرانشان بهره‌مند است، اما در هر صورت امیدوارم بازی خوبی شود و تیم برنده میدان ما باشیم.

کاپیتان سرخ‌پوشان خوزستانی افزود: تیم فولاد با وجود آقای فرکی بازی‌های خوبی به نمایش می‌گذارد و این را همه می‌توانند در بازی‌های ما مشاهده کنند.

رحمانی ابراز داشت: بازی‌های فولاد با کیفیت‌ترین بازی‌های لیگ بوده و امسال باید بتوانیم به موفقیت‌های بزرگی برسیم. البته در این راه هواداران خوزستانی باید ما را همراهی کنند.

وی تأکید کرد: امسال باید ثمره تلاشمان را ببینیم و هر طور شده به یک جام برسیم، امیدوارم با حمایت تماشاگران و تلاش‌های بازیکنان تیم بتوانیم به این موفقیت دست پیدا کنیم.

کاپیتان فولاد خوزستان در پایان اضافه کرد: سعی خواهیم کرد در هر 3 جام و نه فقط لیگ بر‌تر بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم؛ همچنین امیدوارم در بازیهای آسیایی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم.

انتهای پیام/2329/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول