اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی مازندران:

ماموریت‌های پلیس مصداق امر به معروف است

فرمانده انتظامی مازندران همه فعالیت‌ها و ماموریت‌های پلیس را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست.

ماموریت‌های پلیس مصداق امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسعود جعفری نسب صبح امروز در نشست تخصصی روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاه‌های انتظامی استان با اشاره به اینکه مازندران از استان‌های توریستی و مسافرپذیر کشور است، افزود: حضور خیلی از مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور و جهان این استان را از لحاظ ماموریتی در بین دیگر استان‌های کشور متمایز کرده است.

جعفری‌نسب با بیان اینکه سلامت و امنیت دو نعمت مجهول خداوندی است، افزود: سلامت با امنیت و امنیت با سلامت معنی پیدا می‌کند و این دو جدا از یکدیگر نیستند.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: وجود سلامتی، نظم و انضباط، داشتن شرایط زیست محیطی مناسب از شاخصه‌های مهم جوامع انسانی است و اگر رعایت شود، از امنیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: امنیت از نیازهای اساسی در زندگی بشر است که همه امور اعم از فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی با وجود آن قابلیت اجرائی پیدا خواهد کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه بخش اساسی امنیت در هر کشوری امنیت داخلی آن کشور است، افزود: چنانچه امنیت مرزهای یک کشور تهدید شود، امنیت داخلی نیز به مخاطره می‌افتد.

این مقام انتظامی به وجود امنیت در ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: به پشتوانه رهبری امت، حمایت و پشتیبانی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی با تاسی از حماسه عاشورای حسینی و تبعیت از ائمه اطهار این نظام مقدس شکل گرفت و از اول انقلاب تاکنون همه توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان قسم خورده را با هوشیاری و بصیرت پشت سر گذاشت.

وی افزود: با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان خارجی و استکبار جهانی غرب علیه کشور ما توانستیم همه این تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم و ضمن ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در مصرف انرژی به عنوان یکی از تولیدکنندگان بنزین در بین کشورهای جهان شناخته شویم.

جعفری‌نسب با تاکید بر مسئولیت‌پذیری و انجام وظیفه در این نظام مقدس، عنوان داشت: ما باید طوری عمل کنیم که در مقابل خون شهدا مسئول نباشیم.

فرمانده انتظامی مازندران همه فعالیت‌ها و ماموریت‌های پلیس را مصداق امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: برای این فریضه الهی بود که امام حسین(ع) جان خود و بهترین عزیزانش را برای دفاع از قرآن و اسلام داد.

جعفری‌نسب با بیان اینکه ما پلیس حکومت دینی هستیم، افزود: مردم در این حکومت از ما تبعیت می‌کنند و خدمت به این مردم ولایتمدار و متدین ارزشمند است.

وی با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در یگان‌های انتظامی عنوان داشت: احترام به مردم و خدمت به آنها شأن و منزلت پلیس را در جامعه افزایش می‌دهد.

فرمانده انتظامی مازندران خطاب به فرماندهان و روسای کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان گفت: باید با مدیریت انتظامی از همه ظرفیت‌های دستگاه‌ها و آحاد جامعه در پیشگیری و مقابله با جرایم استفاده کنید.

وی تبلیغات و ارائه هشدارهای انتظامی و بسط و گسترش آموزش همگانی در بین اقشار مختلف جامعه را در پیشگیری از جرایم و کاهش آن موثر دانست و افزود: حضور در مساجد، مراکز آموزشی و مدارس و ارائه آموزش همگانی و هشدارهای انتظامی را در دستور کار خود قرار دهید.

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه با تاکید بر تعامل مسئولان انتظامی استان با همه دستگاه‌ها، یکی از مولفه‌های مهم مدیریت شهری را تقویت همکاری و تعامل همه دستگاه‌ها دانست.

انتهای پیام/2296/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول