اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

ساماندهی نمایشگاه‌ها/ پلمب 45 نمایشگاه اتومبیل در تبریز

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان آذربایجان‌شرقی از طرح برخورد و پلمب شدن 45 نمایشگاه اتومبیل خبر داد.

ساماندهی نمایشگاه‌ها/ پلمب 45 نمایشگاه اتومبیل در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس، علیرضا هنردوست گفت: پارک خودروها در مقابل نمایشگاه‌های اتومبیل به صورت دوبله، سوبله، پیاده رو، روی پل عمودی و مورب و افزایش مشکلات و معضلات ترافیکی و همچنین تجمع دلالان خودرو در جلوی نمایشگاه‌های اتومبیل و ایجاد مزاحمت به رهگذران و ارسال گزارشات متعدد از سوی مردم و اظهار نارضایتی شهروندان از وضعیت مذکور، اداره نظارت بر اماکن عمومی را بر آن داشت که ضمن هماهنگی با پلیس راهور و راه‌اندازی گشت تلفیقی با حضور عوامل آن پلیس و همچنین عوامل معاونت اجتماعی و ارشاد (برای فیلمبرداری و مستندسازی) طرح نظارت بر صنف مذکور را به مرحله اجرا گذارد.

وی افزود: در اقدامی مستمر که هم اکنون نیز ادامه دارد تاکنون بیش از 64 فقره از نمایشگاه‌های اتومبیل مورد بازدید قرار گرفته و ضمن اخذ تعهد به تعداد 19 فقره از مدیران صنف مذکور که دارای تخلفات جزیی بودند، تعداد 45 فقره از آنها پلمب شده و همزمان عوامل پلیس راهور نیز خودروهای متخلف را اعمال مقررات کرده و برای آنها برگ جریمه صادر کردند.

هنردوست در ادامه از اجرای طرح نظارت بر کافه‌خانه‌ها خبر داد و گفت: به سبب ماهیت شغلی صنف قهوه‌خانه‌ها، ورود افراد معتاد به این صنف بیش از سایر صنوف بوده و این امر زمینه مساعد برای جرائم دیگر علی الخصوص خرید و فروش و توزیع مواد مخدر و سرقت را فراهم می‌آورد.

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر، طرح کنترلی قهوه‌خانه‌ها در معیت عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر به مرحله اجرا گذارده شد که در این بازدیدها بالغ بر 54 قهوه‌خانه مورد بازدید قرار گرفته و تعداد 24 قهوه‌خانه به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط اماکن عمومی، کشف مواد مخدر، کشف سی دی و کیس با محتوای مبتذل و غیرمجاز و نداشتن مجوز فعالیت پلمب شدند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: همچنین از تعداد 30 نفر از مدیران این صنف تعهدات لازم در خصوص رعایت مقررات و ضوابط و عدم راه‌دهی معتادان تابلو به قهوه‌خانه‌ها اخذ شد.

انتهای پیام/60001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول