اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 65 میلیارد ریال

24 طرح عمرانی در ریگان افتتاح ‌می‌شود

فرماندار ریگان گفت: 24 طرح عمرانی با اعتبار 65 میلیارد ریال در هفته دولت در ریگان ‌افتتاح می‌شود.

24 طرح عمرانی در ریگان افتتاح ‌می‌شود

مجید اعتمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ریگان با تبریک فرار رسیدن‌ هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت بیش از 24 طرح در شهرستان ریگان با اعتبار 65 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد و اهالی روستاهای این شهرستان از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: این طرح‌ها شامل کلنگ‌زنی مراکز بهداشتی و مخابرات در مناطق عشایری شهرستان ریگان و همچنین طرح‌هایی در زمینه آبرسانی، برق، کشاورزی، آبخیزداری، آموزشی، راه، مسکن و طرح‌های هادی است.

اعتمادی بیان داشت: جشن کپر‌زدایی در شهرستان ریگان در دومین سایت اسکان عشایر در کوهشاه‌ بر‌گزار ‌که بیش از 120 منزل مسکونی 60 متر مربعی با اعتبار هر واحد 100 میلیون ریال جایگزین کپرهایی از سنگ و چوب می‌شود‌.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در استان کرمان سایت اسکان عشایر در ریگان راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: بیش از شش سایت اسکان عشایر در ریگان راه‌اندازی شده که در دو سایت منازل مسکونی آنها آماده است و در هفته دولت به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

فرماندار ریگان ابراز داشت: در‌ سایت‌های اسکان عشایر به غیر از ساخت منازل مسکونی مقاوم،‌ تلفن، پوشش صدا و سیما، برق، بهداشت، واحدهای آموزشی و طرح‌های هادی نیز راه‌اندازی شده است‌.

وی با اشاره به اینکه بیشترین عشایر شرق استان کرمان در شهرستان ریگان حضور دارند، افزود: برای جلوگیری از پراکندگی عشایر بر اثر خشکسالی‌های اخیر این سایت‌ها راه‌اندازی شده‌اند.

انتهای پیام/80014/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول