اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی همدان خبر داد

اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف آشنایی افراد با بناهای تاریخی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از اجرای برنامه‌هایی با هدف تقویت صنعت گردشگری و آشنایی افراد با بناهای تاریخی خبر داد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی با هدف آشنایی افراد با بناهای تاریخی

علیرضا ایزدی امروز در حاشیه برگزاری مسابقه پازل با طرح «بناهای تاریخی همدان» به مناسبت روز همدان در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: برای پویا کردن فرهنگ باید بر روی کودکان و نوجوانان تمرکز کرده و آنان را با هدف مشخص تربیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقه با پیام‌های گردشگری تحت عنوان روز همدان، با طرح‌های بناهای تاریخی روی پازل‌ها انجام شد تا مکان‌های تاریخی و گردشگری همدان در ذهن کودکان و نوجوانان حک و با میراث فرهنگی و معنوی همدان بیشتر آشنا شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان ابراز داشت: با توجه به اینکه در زندگی امروزه کودکان و نوجوانان تعیین‌کننده برنامه خانواده‌ها هستند، با انجام این کار به ظاهر کودکانه، هم ورود خانواده‌ها و هم ورود گردشگر تضمین می‌شود.

وی با بیان اینکه زندگی امروزه پر از هنجارها و ناهنجاری‌ها است، ابراز داشت: نگاه اجتماعی به گردشگری می‌تواند بسیاری از ناهنجاری‌ها‌ را از بین ببرد.

ایزدی افزود: شرکت فرزندان در این نوع مسابقات در کنار خانواده‌هایشان، تضمین‌کننده سلامت خانواده‌ها و اجتماع است چرا که با تخلیه انرژی آنها بسیاری از ناهنجاری‌ها به هنجار تبدیل می‌شود و می‌توانیم به اهداف متعالی در راستای پویا کردن فرهنگ برسیم.

وی در پاسخ به این سئوال که استقبال خانواده‌ها را چطور دیدید، گفت: در حوزه کار فرهنگی اگر به کمیت توجه کنیم از هدف مشخص شده دور می‌شویم بنابراین باید به سمتی حرکت کنیم که ارتقای کیفیت را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/89024/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول