اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه نزول قرآن

روزانه 2 زندانی در همدان آزاد می‌شود

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در ماه رمضان روزانه دو زندانی در همدان آزاد می‌شوند.

روزانه 2 زندانی در همدان آزاد می‌شود

یدالله روحانی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: ستاد دیه یک ستاد مردمی است که با کمک‌های مردم، خیران و همچنین سازمان‌ها در راستای آزادسازی زندانیان فعالیت کرده و در مناسبت‌های مختلف اقدام به آزادسازی تعدادی از زندانیان می‌کند.

وی بیان داشت: این تعداد افراد از زندانیان جرایم غیرعمد، دیه و مهریه هستند که با کمک مردمی و همکاری بانک‌ها و ادارات آزاد می‌شوند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان ادامه داد: باید دست نیازمندان و افراد بی‌بضاعت در هر وضعیتی گرفته شود که ما نیز نسبت به آزادسازی روزانه دو زندانی اقدام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: تا نیمه ماه مبارک رمضان 80 درصد از قول‌هایی که برای آزادسازی زندانیان داده بودیم، محقق شده و امیدواریم با تلاش‌ بیشتر و کمک‌های مردمی و خیران تعداد بیشتری از زندانیان نیاز به کمک آزاد شوند.

روحانی‌منش با بیان اینکه خیران همیشه و در همه جا خوش درخشیده‌اند، ادامه داد: خیران با آزادی زندانیان نیازمند، باقیات‌الصالحات را برای خود به یادگار می‌گذارند.

وی در پایان سخنانش با دعوت از تمام اقشار برای ورود به بحث آزادسازی زندانیان تأکید کرد: امیدواریم مردم نیز در این امر خداپسندانه شرکت و ستاد دیه را یاری کنند.

انتهای پیام/89007/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول