اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز همدان صورت گرفت

برگزاری نخستین مسابقه پازل خانوادگی در همدان

به مناسبت روز همدان 30 خانواده در نخستین مسابقه پازل خانوادگی در همدان شرکت کردند.

برگزاری نخستین مسابقه پازل خانوادگی در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین مسابقه خانوادگی پازل با طرح «بناهای تاریخی همدان» به همت آکادمی «پدیده» و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان به مناسبت روز همدان، در باغ نظری برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مسابقه، مهدی شهپروصال در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به اینکه این مسابقه در روز همدان برگزار شده، از طرح‌های بناهای تاریخی همدان برای پازل‌ها استفاده شده که 150 نفر مشغول درست کردن این پازل‌ها از ساعات اولیه آغاز مسابقه بودند.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ایجاد فضای شاد و مفرح برای خانواده‌های همدانی، ایجاد فضای رقابتی فکری در بین خانواده‌ها و برگزاری نمایشگاهی از پازل‌های ساخته شده دانست.

مدیر آموزشگاه پدیده ابراز داشت: این مسابقه زمینه‌ شروع برنامه‌های مهیج دیگر برای خانواده‌های همدانی فراهم کرده است.

وی ادامه داد: این فضا برای دو گروه سنی بزرگسالان و کودک و نوجوان آماده شده که بزرگسالان مسابقه پازل را انجام داده و کودکان و نوجوانان علاقمند آنان به بازی‌های روبیک و دومینو و اوتلو در کارگاه‌های آموزشی این بازی‌ها شرکت کردند.

شهپروصال ابراز داشت: برگزاری کارگاه آموزشی در کنار مسابقه پازل خانوادگی در راستای آشنایی کودکان و نوجوانان با بازی‌های فکری مهیج بوده و توسط تیم تخصصی کودک و نوجوان آکادمی پدیده برگزار شده است.

وی اظهار کرد: اعضای تشکیل‌دهنده آکادمی تخصصی پدیده، متشکل از نخبگان کشوری در رشته خلاقیت و گرافیک، مؤلف کتاب فنی و حرفه‌ای، اساتید دانشگاه و کارشناسان ارشد هستند.

پازل‌های کامل شده به نفع امور خیریه در نمایشگاهی در همین مکان به فروش می‌رود.

انتهای پیام/89024/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول