اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول هماهنگی برنامه‎های هفته دولت گلستان خبر داد

برگزاری 2 یادواره همزمان با آغاز و پایان هفته دولت در گلستان

مسئول هماهنگی برنامه‎های هفته دولت در گلستان از برگزاری دو یادواره همزمان با آغاز و پایان هفته دولت در این استان خبر داد.

برگزاری 2 یادواره همزمان با آغاز و پایان هفته دولت در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی‎اصغر جباری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهارداشت: در آغازین روز از هفته دولت، نخستین یادواره شهدای دولت با محوریت بسیج ادارات کل برگزار می‎شود و هشتم شهریورماه نیز یادواره شهیدان رجایی و باهنر با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار خواهد شد.

وی از تنوع و تعدد برنامه‎های هفته دولت در بخش‎های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، عمرانی و ... در استان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه‎ها با الهام از شعار رهبری در حوزه سیاسی استمرار خواهد داشت و در حوزه اقتصادی با کمک دولتمردان یازدهم، سایر قوا، نمایندگان مردم در خانه ملت و مردم فهیم و ولایتمدار کشور به ویژه گلستان در راستای تحقق حماسه اقتصادی حرکت کنیم.

رسانه‎ها در انعکاس عملکرد دولت نقش‎آفرینی کنند

معاون پشتیبانی و منابع انسانی استانداری گلستان افزود: تبلیغات محیطی و اقدامات دولت در گلستان در این دوره نیز با همکاری صدا و سیما، خبرگزاری‎های استان و نشریات محلی قابل تحقق است که امیدواریم در سال‌جاری با تدبیر هوشمندانه رسانه‎ها در حوزه تخصصی، عملکرد دولت به شایستگی منعکس شود.

جباری با بیان اینکه برنامه‎های هفته دولت در شهرستان‎ها به تشخیص فرمانداران، اجرایی و عملیاتی شود، عنوان کرد: هماهنگی با نمایندگان در حوزه شهرستانی از الزامات اساسی است.

وی بیان داشت: تائید پروژه‎های عمرانی و اقتصادی از طریق دفتر فنی استانداری، تائید پروژه‎های فرهنگی و اجتماعی از طریق دفتر اجتماعی استانداری و تائید پروژه‎های روستایی از طریق دفتر امور روستایی استانداری گلستان انجام می‎شود.

کمیته‎های چندگانه هفته دولت در گلستان فعال شد

مسئول هماهنگی برنامه‎های هفته دولت در گلستان ابراز امیدواری کرد در فضای تعاملی و همراهی مسئولان، برنامه‎های سال 1392 هفته دولت به عمل تبدیل شود.

جباری از فعال شدن کمیته‎های چندگانه در استان خبر داد و یادآور شد: تمامی فعالیت‎های 14 فرماندار شهرستان‎ها، عملکرد ادارات مرتبط در پایان هفته دولت مورد ارزیابی نهایی قرار خواهد گرفت و بعد از هفته دولت برترین‎ها مورد تجلیل قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول