اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز در مجلس:

درصدد دائمی شدن بیمه‌های ساختمانی در قانون تولید ملی هستیم

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات خوبی در راستای بیمه کارگران ساختمانی انجام شده و درصدد دائمی شدن بیمه‌های ساختمانی در قانون تولید ملی هستیم.

درصدد دائمی شدن بیمه‌های ساختمانی در قانون تولید ملی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جعفر قادری ظهر امروز در سومین نشست شهرداران کلان‌شهر‌ها و فراکسیون مدیریت شهری مجلس به اهمیت اقدامات صورت گرفته در راستای بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: بیمه کارگران ساختمانی مزایای ویژه‌ای برای کشور و شهر‌ها به دنبال دارد.

وی اضافه کرد: شاید به دنبال اجرای قانون بیمه‌های ساختمانی هزینه‌های شهرداری‌ها افزایش یافته است، اما این هزینه‌ها در آینده آثار و برکات بسیاری برای شهر‌ها و مردم دارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکی از برنامه‌های موردنظر مجلس تصریح کرد: اقدامات خوبی در راستای بیمه کارگران ساختمانی انجام شده و درصدد دائمی شدن بیمه‌های ساختمانی در قانون تولید ملی هستیم.

وی به فضای کسب و کار در سطح جامعه اشاره کرد و ادامه داد: از نظر شاخص‌های موجود در سطح کشور در حال حاضر وضعیت خوب و مطلوبی در زمینه فضای کسب و کار در کشور وجود ندارد.

قادری تاکید کرد: در حال حاضر اگر بخشی از درآمد‌های شهرداری‌ها کاهش یافته است، اما تعیین نرخ عوارض دریافتی از سوی شهرداری‌ها از مردم در اختیار شورا‌ها قرار دارد.

وی به یکی از مهم‌ترین مزایای اجرای قانون بیمه کارگران ساختمانی اشاره کرد و افزود: با کاهش بیمه کارگران ساختمانی تعداد درخواست‌های مردم برای دریافت پروانه‌های ساختمانی افزایش یافته و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول