اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‏های عکاسی روز قدس در گرمسار برگزار می‏ شود

هم‏زمان با راهپیمایی شکوهمند روز جهانی قدس از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار، مسابقه عکاسی با موضوع حضور پرشور اقشار مختلف مردم در روز راهپیمایی برگزار می‏ شود.

رقابت‏های عکاسی روز قدس در گرمسار برگزار می‏ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار با دعوت مردم برای شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس، از آنان خواست با تکیه بر دستاوردهای هنری خود حماسه این روز عظیم را از لنز دوربین‏های خود ثبت کنند.

مجتبی نورمحمدی موضوع این مسابقه قدس و حضور مردم، قدس و حماسه سیاسی و قدس، قدس و نشاط و شادابی، قدس و معصومیت کودکان، قدس و ایران اسلامی، قدس و جهان اسلام، قدس و عدالت‏ خواهی جهانی، قدس و پایداری و پیروزی، قدس و امید و انتظار بیان کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای همه علاقه‏ مندان آزاد است، گفت: شرکت‏ کنندگان مجاز هستند فقط در موضوع راهپیمایی روز قدس آثار خود را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند؛ هر عکاس می‏تواند حداکثر هفت قطعه تک عکس و یک مجموعه شامل سه تا پنج عکس به دبیرخانه ارسال کند.

نورمحمدی گفت: عکس‏ها باید با قدرت تکنیک 300 dpi و فرمت jpg و حداقل عرض 30 سانتی‏متر بر روی لوح فشرده ارسال شود و به جای نام هر فایل عکس، نام عکاس به اضافه شماره عکس نوشته شود و به همراه CD عکس‏ها و مشخصات به دبیرخانه ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‏ مندان می ‏توانند آثار ثبت شده خود را از راهپیمایی روز قدس در شهرستان‏های آرادان، گرمسار و ایوانکی در قالب سی‏دی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل کنند تا پس از بررسی به 10 نفر از کسانی که بتوانند بهترین صحنه‏ های ماندگار را ثبت کنند با اهدا جوایزی از سوی این اداره تقدیر می‏ شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار مهلت ارسال آثار را تا 13 مرداد ذکر کرد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول