اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور مناطق شهرداری قم خبر داد

اجرای 30 مورد اصلاح هندسی معابر در نقاط مختلف شهر قم

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری قم از اجرای 30 مورد اصلاح هندسی معابر با هدف کاهش ترافیک روان‌سازی عبور و مرور در خیابان‌های سطح شهر قم خبر داد.

اجرای 30 مورد اصلاح هندسی معابر در نقاط مختلف شهر قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، جهانبخش نجف زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای کاهش ترافیک و روان‌سازی عبور و مرور گفت: یکی از کارهایی که در این راستا انجام شد اصلاح هندسی تقاطع‌های پرخطر در سطح شهر برای جلوگیری از بروز تصادف و در نتیجه کاهش زمان سفرهای داخل شهری بود.

وی تصریح کرد: در سال 92 بیش از 30 مورد اصلاح هندسی در سطح مناطق هشتگانه آغاز شده و به مرحله اجرا رسیده است.

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری قم با اشاره به اینکه 95درصد این 30 پروژه به صورت جدول ثابت طراحی و اجرا شده است خاطرنشان کرد: فقط 5 درصد از پروژه‌های یاد شده به صورت نرده‌های جداکننده اجرا شده است.

وی به پروژه اصلاح هندسی خیابان ساحلی و فرهنگیان در سطح منطقه یک اشاره کرد و گفت: در منطقه دو پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان مالک اشتر و سواران به مرحله اجرا درآمد و در منطقه سه نیز تقاطع‌های میدان آزادگان بهسازی و از نظر هندسی اصلاحات لازم اعمال شد.

نجف زاده به اصلاح تقاطع‌های بوستان علوی و شهرک قدس در منطقه چهار اشاره کرد و گفت: در منطقه پنج تقاطع‌های میدان ولی‌عصر و جمکران و در منطقه شش رمپ و لوپ بلوار قلعه کامکار پس از انجام کار کارشناسی از نظر هندسی اصلاح شد.

وی پارکسوار بلوار زائر واقع در منطقه هفت شهر قم و شوارع البرز و سبلان در منطقه هشت را از دیگر نقاطی دانست که در آن پروژه اصلاح هندسی معابر اجرایی شده است.

انتهای یام/2258/صا/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول