اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها نماینده فوتبال اصفهان در گروه یک لیگ دسته اول فوتبال

جدال گیتی‌پسند با شهرداری بندرعباس در گام نخست

با قرعه‌کشی لیگ دسته اول فوتبال، تیم فوتبال گیتی‌پسند در گروه نخست این مسابقات جای گرفته و در هفته نخست نیز به دیدار تیم شهرداری بندرعباس می‌رود.

جدال گیتی‌پسند با شهرداری بندرعباس در گام نخست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، قرعه‌کشی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال انجام شده و تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در دو گروه جای گرفتند.

تیم فوتبال گیتی‌پسند که به عنوان تنها نماینده فوتبال اصفهان در لیگ دسته اول حضور دارد، در گروه نخست این مسابقات جای گرفته و با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهر دورود، پدیده مشهد، الوند همدان، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد همگروه شد.

در گروه دوم نیز تیم‌های آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، پاس همدان، نفت مسجدسلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایران جوان بوشهر، آهن بافت یزد، سایپای شمال، داماش ایرانیان، نفت و گاز گچساران، مس سنگون ورزقان و مس رفسنجان جای گرفته‌اند.

براساس برنامه اعلام شده؛ تیم گیتی‌پسند در نخستین دیدار خود از تیم شهرداری بندرعباس پذیرایی می‌کند تا با میزبانی رقابت‌هایش را آغاز کند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال گیتی‌پسند فصل گذشته در مسابقات لیگ دسته دوم حضور داشت و توانست در هفته پایانی جواز صعود به لیگ دسته یک را به دست بیاورد.

هدایت این تیم را فصل گذشته ساموئل دارابینیان برعهده داشت و در این فصل نیز همچنان روی نیمکت این تیم خواهد نشست.

انتهای پیام/63006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول