اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان فارس منصوب شد

با حضور معاون هماهنگی دانشگاه فرهنگیان، سرپرست جدید پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس منصوب شد.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان فارس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، معاون دانشگاه فرهنگیان کشور در آیین تودیع و معارفه روسای قدیم و جدید پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان این استان، اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان سیستمی همگن و هماهنگ و یکی از بازوهای وزارت آموزش و پرورش است.

عباس مایلی افزود: دانشگاه فرهنگیان بر حسب اساسنامه خود و تعامل با وزارت علوم و تحقیقات وظایف ویژه‌ای به عهده دارد و شیوه‌نامه‌های آن با سایر دانشگاه‌ها متفاوت است.

وی ابراز داشت: دانشگاه فرهنگیان در عین داشتن استقلال در تعامل مستقیم و همسو و هماهنگ با آموزش و پرورش است.

مایلی تصریح کرد: دانشگاه فرهنگیان در راستای رسالت آموزش عالی با هماهنگی آموزش و پرورش کشتی تعلیم و تربیت معلمان آینده را به ساحل امن می‌رساند.

وی با اشاره به برخی از ویژگی‌های یک مدیر خوب و معلم موفق، خاطرنشان کرد: مدیر خوب کسی است که آینده‌نگری داشته باشد و معلمی موفق است که برای آینده نیز برنامه‌ریزی کرده و به وضع موجود راضی نباشد، بنابراین ما باید با آینده‌نگری جایگاه ویژه خود را بیابیم.

معاون دانشگاه فرهنگیان کشور با تأکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش تصریح کرد: لازم است نسبت به موضوع پژوهش توجه ویژه داشته باشیم و علاوه بر توجه به فضای فیزیکی و تهیه طرح‌های مناسب برای گسترش فضای دانشگاه فرهنگیان، با هماهنگی آموزش و پرورش و سایر دانشگاه‌ها طرح‌های پژوهشی نیز ارائه دهیم.

وی به نقش حمایت‌های خیرین و کمک‌های مردمی در پیشبرد فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی اشاره کرد و خواستار بسترسازی برای ورود خیران به موضوع تقویت، توسعه و تجهیز دانشگاه فرهنگیان در استان فارس شد.

معاون دانشگاه پردیس فرهنگیان، مدیر آموزش و پرورش فارس را یکی از هماهنگ‌ترین مدیران آموزش و پرورش معرفی کرد و خواستار حمایت بیش از پیش وی در موضوع دانشگاه فرهنگیان شد.

وی در ادامه با تقدیر از خدمات علی افسری در دوران تصدی سرپرستی پردیس پسران دانشگاه فرهنگیان فارس، با معرفی دکتر فرشید قاسمی به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه، خواستار تعامل سازنده وی با آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان شد.

سرپرست جدید دانشگاه فرهنگیان فارس در این مراسم گفت: با توکل به خداوند و با تأسی به آیه شریفه «وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّی مِن لَّدُنکَ سُلْطَانًا نَّصِیرًا» با صدق نیت وارد این عرصه شده و امیدوارم با بصیرتی که خداوند عنایت می‌کند با صدق و سلامت از این مسیر عبور کنیم.

قاسمی اذعان داشت: در زمینه تقویت دانشگاه فرهنگیان و آینده آموزش و پرورش که توسط خروجی دانشگاه فرهنگیان تأمین می‌شود، سعی می‌کنیم در عرصه‌های علمی و معنوی با همیاری و همکاری آموزش و پرورش گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش فارس، این رسانه در خبری که بیست و هفتم همین ماه (سه روز پیش) منتشر شد در مورد نحوه برگزاری مراسم تجلیل از مقام‌آوران و عوامل استانی جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش فارس که در محل دانشگاه فرهنگیان پسران برگزار شد، انتقادات مدعوین را منعکس کرد.

فرشید قاسمی که به عنوان رئیس جدید دانشگاه فرهنگیان فارس منصوب شد، پیش از این در کسوت معاونت پژوهشی، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش فارس به عنوان مدیر پژوهشی برتر کشوری انتخاب شده بود.

انتهای پیام/2448/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول