اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

استان البرز میزبان مسابقات تکواندو پومسه قهرمانی کشور

رئیس هیئت تکواندو استان البرز گفت: مسابقات تکواندو پومسه قهرمانی کشور برای اولین بار به میزبانی استان البرز، در حال برگزاری است.

استان البرز میزبان مسابقات تکواندو پومسه قهرمانی کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، محمد نوذری اظهار داشت: این مسابقات در تمامی رده‌های سنی با حضور ورزشکاران از 25 استان کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره قبل مسابقات در استان اصفهان، تصریح کرد: طی برگزاری مسابقات پومسه در سال گذشته، پومسه‎کاران البرزی در بخش بانوان حائز مقام قهرمانی و در بخش آقایان به مقام سوم دست یافتند که امیدوارم در این مسابقات بتوانند از امتیاز میزبانی استفاده کنند.

این مسئول با تاکید بر وجود ظرفیت و پتانسیل بالا در استان البرز، عنوان کرد: این استان تاکنون موفق به کسب 31 مدال طلا، نقره و برنز جهانی، آسیایی و دانشجویی و 150 مدال جهانی، آسیایی و بین‌المللی در بخش مبارزه شده است که این تعداد مدال، رکورد کم نظیری است.

نوذری کسب موفقیت‌های ورزشی در رشته تکواندو استان را مدیون زحمات مربیان این رشته دانست و تاکید کرد: ما در این مسابقات از افراد توانمندی استفاده کرده‌ایم که تاکنون توانسته‌اند به موفقیت‌های قابل توجهی دست یابند.

رییس هیئت تکواندو استان البرز افزود: 328 مربی در سطح استان فعالیت دارند که 158 نفر از آنها بانوان و 170 نفر دیگر را نیز آقایان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: بیش از 13هزار تکواندوکار سازمان یافته در استان البرز در حال فعالیت هستند، تعداد باشگاه‌های فعال در این استان نیز بیش از 200 باشگاه است.

انتهای پیام/2302/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول