اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی:

آیت‌الله مهمان‌نواز به حق پدری پیر برای پاسداران خراسان شمالی هستند

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: آیت‌الله مهمان‌نواز به حق پدری پیر برای بسیجیان و پاسداران جامعه خراسان شمالی هستند.

آیت‌الله مهمان‌نواز به حق پدری پیر برای پاسداران خراسان شمالی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حسینعلی یوسفعلی‌زاده در نشست ناحیه بسیج بجنورد اظهار کرد: قطعاً مجموعه سپاه ارتباط با آیت‌الله مهمان‌نواز و حجت‌الاسلام یعقوبی که جانشین مقام معظم رهبری در استان هستند را تحکیم و مستمراً تقویت می‌کند.

وی افزود: از برگزاری آیین نکوداشت عالم ربانی آیت‌الله مهمان‌نواز می‌شود نکته‌ای را برداشت کرد و آن اینکه انسان باید کارهایی انجام دهد تا پایان خوب و خوش داشته باشد و مزین شود به اخلاق حسنه و نکته قابل توجه اینکه آیت‌الله مهمان‌نواز با خدا معامله کرده و نیازی به مجالس تکریم و نکوداشت ندارد.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: نکته دومی که می‌شود از این نکوداشت برداشت کرد این است که کارهای خوب از نظر خدا پنهان نمی‌ماند و خدا ناظر، شاهد و عالم است.

وی گفت: آیت‌الله مهمان‌نواز به حق پدری پیر برای بسیجیان و پاسداران جامعه خراسان شمالی هستند و امیدواریم خداوند شان ایشان را هم‌طراز شهدا و عالمان طول تاریخ قرار دهد.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی یادآور شد: پاسداران رابطه خود را از لحاظ روحی، فکری و عاطفی با آیت‌الله مهمان‌نواز و حجت الاسلام یعقوبی قطع نکنند زیرا شنیدن مسائل معنوی و دینی از یک زبانی که برای خدا می‌چرخد و این راه را پیموده خیلی مؤثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز و حجت‌الاسلام یعقوبی جانشین مقام معظم رهبری در استان هستند و ما بایستی در مأموریت‌های سپاه ارتباط و حشر و نشر با این دو عزیز را داشته باشیم و این ارتباط تحت هر شرایطی نقطه کانونی و محوری ما بوده و نباید قطع شود.

یوسفعلی‌زاده گفت: سربازی ولایت به ما دیکته می‌کند که این بزرگواران را تکریم کرده و نایبشان در استان را اطاعت کنید و سعی کنیم در برنامه‌های سپاه از حضور این عزیزان استفاده کنیم.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول