اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی خبر داد

تولید مستند تلویزیونی آیت‌الله مهمان‌نواز در سیمای خراسان شمالی

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی از تولید مستند تلویزیونی با عنوان آیت‌الله مهمان‌نواز در سیمای استان خبر داد.

تولید مستند تلویزیونی آیت‌الله مهمان‌نواز در سیمای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی، احمد مهدوی با ارج نهادن بر نیم قرن تلاش خالصانه این عالم برجسته در راه دین و انقلاب اسلامی گفت: در این مورد رسانه استانی صدا و سیما، برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده است.

وی همچنین تهیه کتابی با عنوان «آیت‌الله مهمان‌نواز و خدمات تحسین برانگیز» به قلم مرتضی قنبرآبادی از پژوهشگران واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای خراسان شمالی را از جمله این اقدامات دانست.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار کرد: این مجلد 150 صفحه‌ای به همت انتشارات بیژن‌یورد شهرستان بجنورد تحت چاپ و انتشار قرار گرفته است.

وی تهیه و تولید نماهنگ پنج دقیقه‌ای در خصوص آیت‌الله مهمان‌نواز، تهیه آیتم گزارشی از اقشار مختلف مردم در مورد خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری حاج آقای مهمان‌نواز و همچنین انعکاس مراسم نکوداشت ایشان در برنامه تلویزیونی شب‌های اترک را از اقدامات معاونت سیمای شبکه استانی اترک برشمرد.

مهدوی از تهیه آنونس ویژه‌ای به مدت 2 دقیقه و 57 ثانیه برای مراسم نکوداشت آیت‌الله مهمان‌نواز خبر داد و گفت: پوشش برنامه نکوداشت ایشان به صورت زنده و همچنین ارتباط گزارشگران مستقر در برنامه با صدای شبکه اترک از دیگر فعالیت‌های رسانه استانی برای گرامیداشت این عالم گران‌قدر است.

انتهای پیام/63002/ر/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول