اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست همدان خبر داد

صدور 11 اخطاریه زیست‌محیطی در مرداد ماه در همدان

مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان گفت: طی مرداد ماه 11 اخطاریه قانونی نیز برای واحدهای پارچه‌بافی، تولید نوشابه و لبنیات، بیمارستانی، سیلیس‌کوبی و ذهتابی در همدان، کبودراهنگ، ملایر و بهار صادر شده است.

صدور 11 اخطاریه زیست‌محیطی در مرداد ماه در همدان

قربانعلی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش زیست محیطی در مرداد ماه اظهار کرد: از جمله اقدامات اداره کل حفاظت از محیط زیست در این راستای اجرای قانون شکار و صید است.

وی افزود: در این زمینه با طرح دعوی علیه شکارچیان غیر مجاز در محاکم قضایی شهرستان‌های همدان، ملایر و تویسرکان هشت نفر شکارچی به دلیل شکار غیر مجاز یک سر قوچ وحشی، یک قطعه خوتکا، پنج سر خرگوش، سه عدد بلدرچین و یک قطعه کبک محکوم شدند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست همدان تصریح کرد: شکارچیان غیر مجاز در مجموع به پرداخت 69 میلیون ریال جزای نقدی و کیفر تحمل شش ماه حبس احدی از شکارچیان و ضبط یک قبضه سلاح شکاری مربوطه محکوم شدند.

وی بیان داشت: از دیگر اقدامات ما معرفی چهار کوره تولید ذغال چوب که باعث آلودگی شدید هوا در شهرستان ملایر بودند به محاکم قضایی بود.

محمدپور یادآور شد: بر اساس رأی صادره، متصدیان واحدهای مزبور در مجموع به پرداخت 140 میلیون ریال جزای نقدی و تعطیلی کوره‌های موصوف محکوم شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: طی مرداد ماه 11 اخطاریه قانونی نیز برای واحدهای پارچه‌بافی، تولید نوشابه و لبنیات، بیمارستانی، سیلیس‌کوبی و ذهتابی در شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، ملایر و بهار صادر شده است.

انتهای پیام/89006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول