اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه مبارک رمضان امسال صورت گرفت

افزایش 46 درصدی کمک حامیان به ایتام در کازرون

مدیر کمیته امداد کازرون گفت: در ماه مبارک رمضان امسال افزون بر یک‌میلیارد و 337 میلیون ریال توسط حامیان به ایتام کمک شده که نسبت به مدت مشابه آن 46.5 درصد افزایش داشته است.

افزایش 46 درصدی کمک حامیان به ایتام در کازرون

پرویز شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: کمک‌های حامیان به ایتام در ماه مبارک رمضان بیشتر شامل وجه نقد، اطعام و افطار و سبد غذایی را در بر می‌گرفت که این نشان از روحیه نوع‌دوستی و تأسی از آموزه‌های دینی و اسلامی در میان مردم جامعه دارد.

وی افزود: در حال حاضر 926 یتیم زیر 18 سال زیر پوشش حمایت کمیته امداد امام شهرستان کازرون هستند که توسط 2 هزار و 710 حامی مورد حمایت‌های مادی و معنوی قرار می‌گیرند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون در ادامه گفت: از 7 هزار و 631 خانوار زیر پوشش این نهاد مردمی که 10.3 درصد جمعیت این شهرستان را تشکیل می‌دهند، 4 هزار و 340 زن سرپرست خانواده، 641 دانشجو و یک‌هزار و 241 دانش‌آموز هستند.

شفیعی تصریح کرد: یک‌هزار و 107 نفر از خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی پرداخت 8 میلیارد و 953 میلیون ریال وام کارگشایی قرض‌الحسنه ، اجرای تعهد 644 فرصت شغلی و نیز ثبت‌نام 240 مددجو در قالب مسکن مهر را از جمله اقدامات دیگر این نهاد از سال گذشته تاکنون در سطح این شهرستان عنوان کرد.

مدیر کمیته امداد امام شهرستان کازرون در بخش دیگر سخنان خود از پرداخت 120 مورد وام کارگشایی به مبلغ یک‌میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد قائمیه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و ابراز داشت: این تسهیلات در زمینه‌های درمانی، تحصیلی، آموزشی، مسکن، کمک معیشت، اشتغال‌زایی و ... در قالب وام قرض‌الحسنه ضروری پرداخت شده است.

انتهای پیام/2448/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول