اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر:

در روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ارتزاق مردم نباید دچار اختلال شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: در روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارتزاق مردم نباید دچار اختلال شود و باید در این زمینه با دقت و حساسیت عمل شود.

در روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ارتزاق مردم نباید دچار اختلال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد حسن پرآور صبح امروز در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه مبارزه با اخلالگران اقتصادی، نیازمند عزم جدی و همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها است تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اخلالگران اقتصادی توسط یک دستگاه خاص امکان‌پذیر نیست و نیازمند عزم جدی و همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها است.

وی قاچاق سوخت را یکی از دغدغه‌های مهم استان دانست و تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته مکان‌هایی که امکان قاچاق سوخت به‌ویژه سواحل استان بوشهر وجود دارد برای قاچاقچیان ناامن شده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر افزود: قاچاق سوخت یکی از دغدغه های مهم استان است و در شورای تامین بیشترین زمان را برای حل این مساله گذاشته‌ایم و اقدامات خوبی در این راستا در استان انجام شده است.

پرآور بر ارائه راه‌حلی کاربردی برای رفع کاستی‌ها و با تاکید بر جذب مشارکت مردم در مبارزه با قاچاق یادآور شد: به جای اینکه به دنبال مقصر و متهم باشیم با بررسی نواقص با راه حل‌های کارشناسی شده و کاربردی کاستی‌ها را مرتفع کنیم.

وی با تاکید بر برخورد با خلاها در این زمینه افزود: قرار نیست در روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز ارتزاق مردم را دچار اختلال کنیم و باید در این زمینه با دقت و حساسیت عمل کنیم.

معاون استاندار بوشهر بیان کرد: یکی از رسالت‌های کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز این است که جهت‌ها را برای برخورد مناسب و موثر با مساله قاچاق و قاچاقچیان مشخص کند.

پرآور با تاکید بر مستمر بودن مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مبارزه مقطعی در این زمینه در جامعه تاثیرگذاری لازم را ندارد و باید مستمر باشد.

وی افزود: دستگاه‌ها با ارائه و اجرای راهکارهای مناسب مبارزه بی‌امانی را با قاچاق کالا و ارز داشته‌اند که قابل تقدیر است اما این مبارزه نباید به مقطع خاصی محدود شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر با اشاره به اقدامات مطلوب در راستای پیشگیری از قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: قاچاقچیان به‌دلیل سودآوری قاچاق همواره در کمین هستند و با عدم کنترل و غفلت در مقطعی، فرصت را برای شروع بکار قاچاقچیان فراهم می‌کند.

انتهای پیام/66006/ع30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول