اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بخش مرکزی یزد:

معضل قاچاق باید ریشه‌ای دنبال شود

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تاکید بر برخورد با پدیده قاچاق گفت: معضل قاچاق باید ریشه‌ای دنبال شود.

معضل قاچاق باید ریشه‌ای دنبال شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری این شهرستان حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدکاظم مدرسی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان یزد بیان داشت: پدیده قاچاق اثرات مخربی را به لحاظ امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و غیره دارد.

وی افزود: از یک سو اقتصاد کشور در سالیان گذشته با مشکلات خاصی روبرو بوده و از سوی دیگر تحریم‌ها نیز تاثیر خود را گذاشته است که این موارد برخورد ریشه‌ای با پدیده قاچاق و افراد متخلف را بیش از پیش ضروری ساخته است.

وی ادامه داد: البته در زمینه مبارزه با این پدیده شوم با برخی خلاء های قانونی مواجه هستیم که باید با تشکیل کارگروه‌ها این کمبودها قانونی شناسایی و در جهت رفع آن اقدام شود.

امام جمعه بخش مرکزی یزد ضرورت فرهنگ سازی و تبلیغات را در کاهش قاچاق کالا و ارز را یادآور شد و خاطر نشان کرد: یکی از موارد مهم در این خصوص جمع بندی فتاوای مراجع عظام تقلید در مورد پدیده قاچاق است که می تواند تأثیرات قابل توجهی داشته باشد.

فرماندار یزد هم ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان در سال گذشته گفت: با هماهنگی و تعاملی که میان دستگاه‌های مسئول و همچنین برنامه‌ریزی صورت گرفته گام‌های مناسبی برای کاهش قاچاق کالا و ارز در شهرستان برداشته شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان یزد در سال گذشته توانسته با برگزاری 12 جلسه و پیگیری و رفع مشکلات مربوط به قاچاق کالا و ارز رتبه‌ی برتر را در سطح استان کسب کند.

انتهای پیام/90004/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول