اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 4 مدعی قهرمانی

پیکارهای لیگ دختران نوجوان هندبال باشگاه‌های قم آغاز شد

دبیر هیئت هندبال استان قم از آغاز دوره جدید پیکارهای لیگ هندبال دختران رده سنی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های قم خبر داد.

پیکارهای لیگ دختران نوجوان هندبال باشگاه‌های قم آغاز شد

وحید اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بعد از برگزاری خوب و منظم لیگ‌های دو رده سنی نونهالان و نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم در بخش پسران، اکنون لیگ‌های بخش دختران در این دو رده سنی بر اساس برنامه ریزی انجام شده برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بر همین اساس چهار تیم از سه شنبه شب برای کسب عنوان قهرمانی پیکارهای لیگ هندبال دختران نوجوان باشگاه‌های قم رقابت با یکدیگر را در سالن هندبال ثامن الائمه مجموعه ورزشی 15 خرداد میدان 72 تن شهر مقدس قم آغاز کردند.

اخوان با بیان اینکه برگزاری رقابت لیگ و قهرمانی استان موجب شکوفایی استعداد هندبالیست‌های قمی می‌شود اضافه کرد: تیم‌های شرکت ‌کننده در این دوره از رقابت‌ها از سه شنبه شب در چهار مسابقه هفته نخست برابر حریفان خود به میدان رفتند.

دبیر هیئت هندبال استان قم در ادامه عنوان کرد: چهار تیم حاضر در این مسابقات به صورت دوره‌ای در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را برگزار می‌کنند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده در هیئت هندبال، بازی‌ها برای انتخاب برترین‌ها به منظور تشکیل تیمی قوی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور زیر نظر مربیان بخش بانوان هیئت مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به تاثیرات مثبت برگزاری این رقابت‌ها در رشد هندبال قم ابراز داشت: با توجه به توانمندی و استعدادهای بسیار خوبی که در هندبال قم به چشم می‌خورد، یقیناً برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌ها در استان می‌تواند موجب رونق بیش از پیش این رشته ورزشی شود.

اخوان افزود: هیئت هندبال در ادامه تمام تلاش‌هایی که در بخش‌های مختلف اعم از آموزش و ارتقای دانش نیروی انسانی فعال در هندبال قم نظیر ورزشکاران، داوران و مربیان انجام می‌دهد، برگزاری رقابت‌های لیگ را نیز در اولویت مهم خود قرار داده است.

وی بیان داشت: برگزاری رقابت‌های لیگ هندبال باشگاه‌ها در سطح استان از جمله برنامه‌های مهم هیئت است که در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود تا بتوانیم کارهای خوبی که توسط مربیان و باشگاه‌های قم در رده‌های سنی پایه انجام شده است را به سرانجام برسانیم.

دبیر هیئت هندبال قم گفت: اقدامات خوبی توسط مربیان فعال و با دانش هندبال قم در زمینه سازندگی و پویایی رشته هندبال از رده‌های سنی پایه در حال انجام است و قطعا رقابت‌های لیگ استان در رده‌های سنی پایه می‌تواند موجب شکوفایی استعدادهای فعال در باشگاه‌ها شود.

این مسئول متذکر شد: تیم‌های وگال، ناحیه سه آموزش و پرورش، ناحیه چهار آموزش و پرورش و امید در این دوره از رقابت‌های لیگ هندبال باشگاه‌های دختران نوجوان قم حضور دارند.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول