اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری قم:

استراتژی استکبار ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی بین امت اسلامی است

مدیرکل سیاسی استانداری قم استراتژی استکبار را ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین امت اسلامی دانست و گفت: دشمنان اسلام تفرقه را به عنوان سم مهلک رشد و بالندگی و گرفتن توان و قدرت امت اسلام در دستور کار خود قرار داده‌اند.

استراتژی استکبار ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی بین امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سهراب محمودی در جلسه کمیسیون دانشجویی استان با اشاره به وضعیت مصر، سوریه و برخی دیگر از کشورهای اسلامی اظهار داشت: در شرایط امروز مهمترین چالش نغمه‌های اختلاف و سازهای تفرقه‌افکنی است که توسط بیگانگان در جای جای جهان اسلام نواخته شده است و مهم‌ترین استراتژی استکبار، ایجاد اختلاف و تفرقه افکنی بین امت اسلامی است.

وی افزود: جهان اسلام از سال‌های قدیم تا به امروز، بیش از هر چیزی از تفرقه و جدایی و تشتت رنج برده است و امروز مهم‌ترین وظیفه مسلمانان پرهیز از تفرقه و اختلاف است زیرا دشمنان اسلام تفرقه را به عنوان سم مهلک رشد و بالندگی و گرفتن توان و قدرت امت اسلام، در دستور کار خود قرار داده و در این راستا سناریوهای گوناگونی را تنظیم کرده‌اند و امت‌های اسلامی باید تکفیر، ترور، خشونت، تندروی و تعصب‌های جاهلانه را در میان امت‌های خود کنار بگذارند و راه اعتدال و همبستگی را بپیمایند، راهی که همان گفتمان انقلاب اسلامی، اسلام ناب و همه مجاهدان است.

مدیرکل سیاسی استانداری قم در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: دانشگاه‌ها به عنوان مراکز اصلی تولید فکر و اندیشه همواره از جایگاه وی‍ژه‌ای در معادلات فرهنگی و اجتماعی برخوردارند و در این راستا دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان قم رسالت سنگین‌تری بر عهده دارند.

محمودی با اشاره به وضعیت آموزش عالی استان و فعالیت بیش از 30 دانشگاه و مرکز آموزش عالی بر ضرورت برنامه‌ریزی جامع مسئولان دانشگاه‌ها برای شروع سال تحصیلی جدید و فراهم کردن امکانات مورد نیاز به ویژه برای دانشجویان جدید‌الورود تاکید کرد.

انتهای پیام/2258/ع/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول