اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شبانکاره خبر داد

زیباسازی روستاهای شبانکاره در سال جاری

بخشدار شبانکاره از زیباسازی روستاهای شبانکاره در سال جاری خبر داد.

زیباسازی روستاهای شبانکاره در سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، مختار چترسنجی شامگاه سه‌شنبه در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات‌رسانی به مردم در چند سال گذشته از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

وی افزود: دولت در مناطق محروم و دوردست اقدامات مهم و اساسی انجام داده و امیدوار هستیم این روند با تلاش و فعالیت دسته‌جمعی تداوم یابد.

بخشدار شبانکاره از زیباسازی روستاهای شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: زیباسازی روستاها و بهبود وضعیت عمران روستایی از اولویت‌های مسئولان در این منطقه است.

چترسنجی تصریح کرد: کارهای عمرانی روستاهای بویری و دهداران در هفته دولت آغاز می‌شود و انتظار داریم به گونه‌ای عمل کنیم که مردم رضایت داشته باشند.

وی اضافه کرد: چند طرح و پروژه مهم و زیرساختی هم‌اکنون در منطقه شبانکاره در دست اجراست که تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌ها موجبات عمران و آبادانی منطقه و پیشرفت شهرها و روستاها می‌شود.

بخشدار شبانکاره متذکر شد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شبانکاره انتظار داریم در هفته دولت خدمات نظام را به اطلاع مردم برسانند تا مردم از حجم و کیفیت خدمات مطلع شوند.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره نیز گفت: گسترش فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد افزود: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در حوزه دینی و مذهبی در دستور کار قرار دارد و همچنین اردوهای متنوعی نیز تدارک دیده‌ایم.

وی بیان داشت: امسال 40نفر از شرکت کنندگان در کلاس‌های قرآن به مشهد مقدس اعزام شدند و این روند تا پایان تابستان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/2452/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول