اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

آمادگی ارتش سوریه برای عملیات بزرگ در ریف دمشق+فیلم

ارتش سوریه برای آغاز عملیات گسترده در عمق ریف دمشق و مناطقی که تروریست‌ها در آن حضور دارند، آماده می‌شود.

آمادگی ارتش سوریه برای عملیات بزرگ در ریف دمشق+فیلم

به گزارش ماینتورینگ خبرگزاری فارس به نقل از روسیا الیوم، ارتش سوریه در ادامه سلسله عملیات‌های خود برای مقابله با تروریست‌ها در ریف دمشق در حال آماده کردن نیروهای خود برای پاکسازی این منطقه است.

ارتش سوریه با تسلط بر دو منطقه الشامیه و الخامسیه که مشرف به الغوطه الشرقیه در قلب ریف دمشق است، خود را برای آغاز عملیات گسترده آماده می‌کند.

ارتش سوریه در روزهای گذشته حملات گسترده‌ای را برای مقابله با تروریست‌ها در اطراف ریف دمشق به اجرا درآورده و ده‌ها نفر از آنها را کشته است.

ارتش با ورود به مناطق اطراف ریف دمشق که محل اختفا مخالفان مسلح بود به انبارهای سلاح آنها دست پیدا کرده و تعداد زیادی از تونل‌های آنها را که بین خانه‌ها حفر شده بود، کشف کرده است.

همچنین ارتش در جدیدترین عملیات خود در منطقه «المرج» ریف دمشق پیشروی قابل ملاحظه‌ای محقق کرد. این عملیات به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از افراد مسلح منجر شد.

 

 

از طرفی دیگر، تلاش 12 عنصر از تروریست‌ها برای انتقال از منطقه «سبینه» به «حجیرة» در ریف دمشق توسط نیروهای ارتش سوریه ناکام ماند. همه افراد این مجموعه در نبرد با ارتش سوریه کشته شدند.

ارتش سوریه از یک ماه قبل عملیات‌های خود برای پاکسازی کامل ریف دمشق را آغاز کرده است که این عملیات‌ها از داریا آغاز شده بود.

اکنون تروریست‌ها در محاصره قرار دارند و بیشتر در الغوطه الشرقیه متمرکز هستند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول