اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

منطقه «المعضمیة»‌ ریف دمشق در آستانه پاکسازی کامل قرار دارد

ارتش سوریه با ارسال تجهیزات گسترده به منطقه «المعضمیة» در ریف دمشق و محاصره آن، خود را برای آغاز عملیات فراگیر به منظور پاکسازی این منطقه آماده کرده است.

منطقه «المعضمیة»‌ ریف دمشق در آستانه پاکسازی کامل قرار دارد

منابع آگاه سوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، از رسیدن تجهیزات گسترده ارتش این کشور به مناطق همجوار با منطقه المعضمیه خبر دادند و تاکید کردند که عملیات گسترده ارتش برای پاکسازی این منطقه به زودی آغاز می‌شود.

به گفته منابع آگاه، تجهیزات نظامی ارسال شده به این منطقه، برای اولین بار در این منطقه به کار گرفته می‌شوند. ارتش سوریه طی عملیاتی به زودی کنترل منطقه المعضمیه را به دست خواهد گرفت.

هم اکنون نزدیک به 4 هزار تروریست از عناصر گروهک‌های تروریستی موسوم به «جبهة النصرة» و «ارتش آزاد» در المعظمیه مستقر شده‌اند. اغلب آنها از نبرد داریا در ریف دمشق فرار کرده و به این منطقه آمده‌اند.

این منابع آگاه از محاصره منطقه المعضمیه توسط ارتش خبر دادند ولی به دلایل امنیتی از محورهایی که قرار است ارتش عملیات خود را از آنجا آغاز کند و همچنین تاکتیک‌های آن سخنی به میان نیاوردند. ارتش سوریه تنها چند گام تا سیطره کامل بر منطقه المعضمیه فاصله دارد.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول