اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه بزرگداشت روز همدان

همدانی‌ها 4 ساعت روی آنتن شبکه یک می‌روند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان از اجرای برنامه «صبح بخیر ایران» به صورت مستقیم و به مدت چهار ساعت به مناسبت بزرگداشت روز همدان خبر داد.

همدانی‌ها 4 ساعت روی آنتن شبکه یک می‌روند

علیرضا ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال در آستانه روز همدان تدارک ویژه‌ای برای گرامیداشت این روز دیده شده تا متفاوت‌تر از سال‌‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: طی هماهنگی با صدا و سیما و گروه اجتماعی شبکه اول، چند روزی است دست‌اندرکاران برنامه پرمخاطب «صبح بخیر ایران» برای پخش مستقیم برنامه چهار ساعته‌ای در همدان مشغول فعالیت هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری همدان اضافه کرد: در آستانه روز همدان و همچنین تولد شیخ‌الرئیس بوعلی سینا و روز پزشک برنامه‌های زیاد در همدان طراحی و اجرا خواهد شد.

به گفته وی سعی شده تا تفاوت در اجرا و ساختاری برنامه‌ها در نظر گرفته و لحاظ شود تا روز همدان به صلابت و بزرگی پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در سال 92 برگزار شود.

ایزدی با اشاره به بخش‌های مختلف این برنامه چهار ساعته اظهار کرد: سعی شده تا همدان و جاذبه‌های گردشگری آن بیش از قبل معرفی شود تا در آستانه روز همدان بتوانیم بستر را برای شناخت کهن‌شهر همدان برای مخاطبان به وجود آوریم.

وی افزود: امام جمعه همدان و استاندار همدان به صورت زنده در برنامه زنده «صبح بخیر ایران» در مورد همدان با مردم و مخاطبان این برنامه پرنشاط صحبت خواهند کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان همدان در ادامه با اشاره به برنامه‌های سومین جشنواره تابستانی همدان که امسال با تنوع بیشتری در حال برگزاری است یادآور شد: برگزاری موفق ششمین جشنواره زمستانی و مشارکت عمومی مردم استان و مسافرانی که در سرمای همدان برای استفاده از برنامه‌های این جشنواره شرکت کرده بودند باعث شده تا دست‌اندرکاران را برای اجرای بهتر جشنواره تابستانی ترغیب کند.

وی ابراز داشت: بیش از 22 برنامه در قالب برنامه‌های فرهنگی ـ ورزشی در سومین جشنواره تابستانی در نظر گرفته شده که بخشی از آن از عید سعید فطر آغاز شده و تا شب تولد امام رضا(ع) ادامه خواهد داشت.

در سومین جشنواره تابستانی همدان که از تاریخ 17 مرداد تا 26 شهریورماه ادامه خواهد داشت، اجرای جنگ شادی شبانه، رژه موتورسواران و حمل پرچم جشنواره، برگزاری جشنواره اقوام ایرانی، راه‌اندازی باغ پرندگان و رژه اتومبیل‌های کلاسیک و کنسرت موسیقی توسط خوانندگان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها به مرور و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مدیرکل میراث فرهنگی همدان و مرتضی رنجبر و امیر زیوری به عنوان مجریان طرح جشنواره اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول