اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار برگزار می‌شود

مسابقه سراسری تلاوت قرآن کریم در سیستان و بلوچستان

کارشناس دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با سراسر کشور مسابقه سراسری تلاوت قرآن کریم برای نخستین بار در این استان برگزار می‌شود.

مسابقه سراسری تلاوت قرآن کریم در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، سید جبار شجاعی اظهار داشت: مسابقه سراسری تلاوت برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

کارشناس دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: این مسابقه از طرف دارالقرآن تبلیغات اسلامی و در دو گروه بانوان و برادران برگزار می‌شود،که گروه بانوان تنها شامل افراد بالای 16 سال و گروه برادران در دو سطح بالای 16 سال و پایین 16 سال است.

شجاعی گفت: مسابقه تلاوت در رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن کریم است، به این صورت که قاریان باید قطعات مشخص شده را از حفظ، همراه با مفاهیم آن به نحو صحیح قرائت کنند.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به‌صورت تلفنی و حضوری با مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی سرتاسر استان تا 5 شهریورماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

گفتنی است مرحله استانی این مسابقه در مهرماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول