اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

«انقلاب ناتمام» منتشر شد

نود و هشتمین شماره نشریه معارف (مرداد و شهریورماه سال 1392) با سه پرونده «پرونده انقلاب ناتمام (مشروطه)»، «سبک زندگی(3)» و «پرونده استادی» منتشر شد.

«انقلاب ناتمام» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، در این نشریه آثاری از آیت‌الله عبدالله جوادی آملی، دکتر سید رحمت‌الله موسوی‌مقدم، دکتر محسن پاک‏آیین، دکتر ابوالفضل خوش‌منش، دکتر حمیدرضا شاکرین، دکتر فرج‌الله هدایت‌نیا، حجت الاسلام یوسف غلامی و ولی‌الله مهدوی‌فر منتشر شد.

در قسمت بر بال قلم این شماره از نشریه معارف، سه مقاله با عناوین: «کدام معنویت؟! کدام قلب؟!‏؛ مدخلی بر ریشه‌یابی شبه‌عرفان‌های نوظهور» نوشته احسان احمدی، «آسیب‌شناسی اخلاق اسلامی» نوشته آیت‌الله عبدالله جوادی آملی و «از حضرت ابراهیم تا امام رضا(ع)‏» نوشته دکتر ابوالفضل خوش‌منش منتشر شده است.

در پرونده «انقلاب ناتمام (مشروطه)» مطالبی شامل تجربه مشروطه ‏(گزیده بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد نهضت مشروطه)، زمانه مشروطه (روزشمار تاریخی وقایع و حوادث نهضت مشروطه ایران)، تأملاتی در مشروطه (گزیده‌ای از پرسش‌ها و پاسخ‌های اساتید تاریخ ‏معاصر ایران) و مشروطه در مکتوبه (منبع‌شناسی نهضت مشروطه ایران) ارائه شده است.

در پرونده دوم نشریه معارف با نام «سبک زندگی(3)» مطالبی با عناوین «حجاب تنها پوشش نیست، رفتار هم هست»‏ گپ و گفتی با حجت‌الاسلام یوسف غلامی نویسنده «راز یک ‏فریب»‏، رابطه دنیا و آخرت از منظر قرآن و حدیث نوشته دکتر حمیدرضا شاکرین و آثار خُلُق منتشر شده است.

همچنین در پرونده سوم با نام «پرونده استادی» مطالبی از جمله «اولویت؛ توانمند‌سازی اساتید در بعد روش و محتوا»، استاد و قدسی بودن نمره، مشارکت بهترین عامل تأثیرگذاری، پایگاه‌های اینترنتی اساتید معارف و ... به چاپ رسیده است.

نشریه معارف به مدیر مسئولی محمداسحاق مسعودی و سردبیری سید مجتبی مجاهدیان، از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، منتشر می‌شود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول