اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کرمان عنوان کرد

کاهش 16 درصدی مصرف سوخت در حمل و نقل کرمان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: مصرف سوخت در ناوگان حمل و نقل استان کرمان طی سال جاری 16 درصد کاهش داشته است.

کاهش 16 درصدی مصرف سوخت در حمل و نقل کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مسعود جمیلی ظهر امروز در جلسه کارگروه سوخت کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با اشاره به منطقه‌ای کردن سهمیه سوخت اظهار داشت: افرادی که به قاچاق سوخت اشتغال دارند با هر میزان سهمیه‌ای به کار خود ادامه می‌دهند و برای آنها صرفه اقتصادی دارد.

وی بیان داشت: سهمیه‌بندی سوخت به صورت منطقه‌ای مشکلاتی را در بخش حمل و نقل استان و به تبع آن دیگر بخش‌های صنعت، کشاورزی و ... به همراه دارد.

جمیلی افزود: حمل و نقل به صورت کامل توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد و در صورتی که با مشکلات سهمیه‌ای مواجه شوند، دیگر بخش‌ها را نیز تحت تاثیر قرار داده و دست از کار می‌کشد.

وی تصریح کرد: با همکاری شرکت نفت در استان کرمان طی دو سال گذشته طرحی را برای جلوگیری از قاچاق و کاهش مصرف سوخت اجرا کردیم که نتیجه مطلوبی نیز به همراه داشت.

جمیلی با اشاره به کاهش 16 درصدی مصرف سوخت در ناوگان حمل و نقل استان کرمان طی سال جاری ابراز داشت: در بخش حمل و نقل مسافربری استان کرمان طی سال روزانه 3 نفت‌کش سوخت صرفه‌جویی شد.

‌وی خاطر نشان کرد: مصرف روزانه چهار نفت‌کش سهمیه جایگاه سوخت اتوبوس‌های مسافربری استان کرمان به یک تانکر کاهش یافت و هیچگونه اعتراض و کاهش خدماتی را نیز نداشتیم.

جمیلی اظهار داشت: اگر هدف ما جلوگیری از قاچاق سوخت است، با روش‌هایی که تاکنون نیز امتحان شده و نتیجه داده است کار دنبال شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: حضور قاچاقچیان سوخت در ناوگان حمل و نقل، کار کردن در این حوزه را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و باید راه‌های مؤثر و موفق را در این زمینه به اجرا گذاشت.

انتهای پیام/80017/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول