اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سیستان و بلوچستان صورت گرفت

پایان کار چهارمین دوره مسابقات توان‌افزایی امداد و نجات هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: برگزاری چهارمین دوره مسابقات تخصصی توان‌افزایی امداد و نجات ویژه برادران در زاهدان به کار خود پایان داد.

پایان کار چهارمین دوره مسابقات توان‌افزایی امداد و نجات هلال احمر

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی ضمن قدردانی و خدا قوت به همه شرکت کنندگان در این دوره، تعامل و همکاری بیش از پیش با جمعیت و به کارگیری و به روز کردن اطلاعات امدادی در حوادث احتمالی، برای تسریع در امدادرسانی را امری مهم دانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان به منظور توان‌افزایی امدادگران خود اقدام به برگزاری مسابقات تخصصی امداد و نجات در رشته‌های (جستجو و نجات در تصادفات جاده‌ای، جستجو و نجات در ارتفاع و فضاهای معلق، جستجو و نجات در آوار و بناهای فروریخته، کمک‌های اولیه و اسکان اضطراری) ویژه برادران از تاریخ 26 تا 28 مردادماه جاری به مدت سه روز کرد.

وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه‌ که به همین مناسبت برگزار شد، به نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و به نفرات اول و دوم علاوه بر لوح تقدیر، تندیسی برای یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/75004/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول