اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد

کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در استان زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در استان زنجان خبر داد.

کشف یک میلیون نخ سیگار قاچاق در استان زنجان

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ماموران آگاهی زنجان روز گذشته به منظور کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی زنجان تور ایست و بازرسی ایجاد کردند.

وی افزود: ماموران آگاهی زمان کنترل ماموریت به یک دستگاه کامیون که از تبریز عازم تهران بود، در حوالی پاسگاه اتوبان زنجان ـ قزوین مشکوک و آن را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این کامیون یک میلیون و 649 هزار و 800 نخ سیگار کشف کردند.

وی اذعان داشت: پلیس با همه توان در راستای تامین و ارتقای امنیت عمومی و برخورد با قاچاقچیان گام برمی‌دارد و در این ماموریت نیازمند همکاری و مشارکت مردم است.

جعفری در ادامه از کشف 45 فقره سرقت در 72 ساعت گذشته خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم و تجهیزات داخل خودرو در شهرستان زنجان موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفته و چندین اکیپ در نقاط مختلف جرم‌خیز حوزه استحفاظی مستقر و اقدام به گشت‌زنی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه ماموران حین گشت‌زنی با شناسایی و دستگیری 14 سارق داخل خودرو موفق به کشف 45 فقره از این نوع سرقت شدند، تصریح کرد: بیشتر متهمان دستگیر شده به سرقت کیف حاوی مدارک و پخش داخل خودرو اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه کسب منافع مالی مهم‌ترین انگیزه مجرمان دستگیر شده است، افزود: توجه به توصیه‌های پلیس و رعایت موارد حفاظتی و کنترلی در پیشگیری از سرقت موثر است.

جعفری با بیان اینکه عوامل انتظامی 24 ساعته آماده ارائه خدمات به مردم شریف استان هستند، تصریح کرد: هیچگونه اجازه‌ای به مجرمان برای از بین بردن امنیت و آرامش مردم داده نخواهد شد.

انتهای پیام/73005/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول