اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امدادسیستان و بلوچستان خبر داد

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات فطریه در سیستان و بلوچستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان ازجمع آوری یک میلیارد و 935 میلیون و 114 هزار و 500 ریال زکات فطریه توسط کمیته امداد این استان خبرداد.

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات فطریه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، محسن مسعودیان راد اظهار داشت: سال گذشته مبلغ 984 میلیون ریال به صورت زکات فطریه و کفارات توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان در کمک به مددجویان زیر پوشش این نهاد جمع آوری شده بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز بیش از 560 پایگاه کمیته امداد در میعادگاه‌های نماز عید، معابر و همه مساجد شهر و روستا برای جمع آوری زکات فطریه و کفارات مستقر شد که تا امروز مبلغ 1 میلیارد و 935 میلیون و 114 هزار و 500 ریال زکات فطریه و کفارات توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان جمع آوری شده است.

مسعودیان راد بیان کرد: این مبلغ نسبت به سال گذشته افزایش 150 درصدی داشته و پیش بینی می‌شود این رقم رو به افزایش باشد.

وی اضافه کرد: 38 میلیون و 153 هزار ریال برای کمک به مردم مظلوم فلسطین در روز قدس از دیگر کمک‌های مردمی به کمیته امداد در ایام ماه مبارک رمضان بوده است که تمامی این کمک‌ها در اسرع وقت به دست آنها خواهد رسید.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول