اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگروه‌های تخصصی بسیج رسانه در البرز برگزار خواهد شد

نخستین نشست شورای سازمان بسیج رسانه استان البرز با محوریت ضرورت تعامل بیشتر با رسانه‌ها و تشکیل کارگروه‌های تخصصی بسیج تشکیل شد.

کارگروه‌های تخصصی بسیج رسانه در البرز برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی استانداری البرز، ناصر رجبی بر ضرورت تعامل نقش رسانه‌ها در رویارویی انقلاب و غرب معرفی و حضور جدی و موثر در این میدان تأکید کرد و گفت: تشکیل سازمان بسیج رسانه حرکتی برای سازماندهی نیروهای انقلاب در عرصه رسانه است.

رئیس شورای سازمان بسیج رسانه استان البرز از  بسیج به عنوان یک نهاد مردمی که همواره در تمامی عرصه‌ها به خوبی نقش‌آفرینی می‌کند یاد کرد و افزود: ورود بسیج به عرصه رسانه می‌تواند آثار و برکات فراوانی در این عرصه داشته باشد و هرکجا بسیج وارد شده منشأ خیر و برکت بوده و آثار ماندگاری از خود بر جای گذاشته است.

*ضرورت تعامل 114 رسانه جمعی و خبرنگاران در استان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با تأکید بر ضرورت نقش تعاملی رسانه‌های جمعی و خبرنگاران بیان کرد: در حال حاضر حدود 114 رسانه در این استان فعالیت دارند که توجه به نیازهای آنها ضروری است.

همچنین در این نشست علی جعفری مسئول سازمان بسیج رسانه استان البرز با ارائه گزارشی از نحوه شکل‌گیری این سازمان، سازمان بسیج رسانه را سازمانی پویا و مطالبه‌گر معرفی و گفت: این سازمان بزرگترین و کارآمدترین مجموعه فعال در عرصه رسانه خواهد بود.

*کارگروه‌های تخصصی بسیج رسانه تشکیل می‌شود

وی با تشریح اهداف و وظایف این سازمان، بر نقش‌آفرینی اعضای سازمان فارغ از جایگاه‌ها و مناسب اجرایی و مدیریتی تاکید و اظهار داشت: تلاش شده تا از اکثریت افراد با نفوذ و تاثیرگذار در عرصه رسانه بهره برده شود و این عرصه برای حضور پررنگ‌تر فعالان رسانه‌ای همچنان باز است.

وی با تشریح ساختار سازمانی بسیج رسانه تشکیل کارگروه‌های تخصصی در این سازمان را ابتکاری ماندگار برای پویای و ایفای نقش مطالبه‌گری خبرنگاران در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و ... معرفی کرد.

ضرورت ساماندهی خبرنگاران از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری همایش فعالان رسانه‌ای با عنوان طرح بیعت یک در هفته دفاع مقدس  و.. از جمله محورهای این نشست بود.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول