اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرم‌دره:

نماز جمعه نقش محوری در انسجام اسلامی و ملی دارد

امام جمعه خرم‌دره گفت: امروز نماز جمعه، خط مقدم جبهه را ایفا می‌کند و نقش محوری در حفظ، تقویت، اتحاد و انسجام اسلامی و ملی دارد.

نماز جمعه نقش محوری در انسجام اسلامی و ملی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، حجت‌الاسلام محمود نور‌پور بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران همکاری مسئولان با خبرنگاران را امری ضروری عنوان و اظهار داشت: مسئولان باید با خبرنگاران همکاری کرده و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها باشند تا زمینه بهبود وضعیت جامعه فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت رسانه‌ها در جهت‌دهی به آگاهی‌های اجتماعی تصریح کرد: همه در راستای توسعه و تعالی منطقه در تلاش هستیم و این در حالی است که توسعه منطقه بدون همکاری و اطلاع‌رسانی دقیق اصحاب خبر امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه خرم‌دره اضافه کرد: تعامل بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی با خبرنگاران به ‌عنوان عاملی برای رفع مسائل و مشکلات جامعه محسوب می‌شود که مسئولان ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید حداکثر همکاری با اصحاب رسانه را داشته باشند.

وی با بیان اینکه ظرفیت و توان فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی قابلیت رشد و ارتقا در سطوح عالی را دارند، اظهار داشت: کار فعالان عرصه رسانه نباید تنها به انتشار خبرها محدود شود بلکه این افراد باید بتوانند با درک درستی از شرایط جامعه در زمینه آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند.

نورپور افزود: شغل خبرنگاری نیز همانند سایر حرفه‌ها هنگامی ارزنده و خوب است که ارزش‌ها رعایت شوند و خبرنگاران در راستای این ارزش‌ها حرکت کنند.

این مقام مسئول برخورداری از ظرافت، امانتداری و رعایت مصالح و منافع ملی در تهیه خبر را از ویژگی‌های لازم برای فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌ واسطه ارتباط نزدیکی که خبرنگاران با مردم جامعه دارند، این قشر راویان صادقی در بیان مسائل و مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

امام جمعه خرم‌دره در ادامه با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در ستاد نماز جمعه خرم‌دره اضافه کرد: امروز نماز جمعه، خط مقدم جبهه را ایفا می‌کند و نقش محوری در حفظ، تقویت، اتحاد و انسجام اسلامی و ملی دارد.

انتهای پیام/73002/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول