اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور افزایش کیفیت مجلات علمی صورت می‌گیرد

راه‌اندازی سامانه مدیریت نشریه‌های علمی در دانشگاه آزاد اراک

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک از راه‌اندازی سامانه مدیریت نشریه‌های علمی به منظور افزایش کیفیت مجلات علمی این دانشگاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

راه‌اندازی سامانه مدیریت نشریه‌های علمی در دانشگاه آزاد اراک

علی نیازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این سامانه به همت انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: تأسیس و راه‌اندازی فروشگاه و نمایشگاه دائمی انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک و چاپ کتاب بر اساس مقررات چاپ برای دانشگاه‌ها و ارگان‌های بیرون از دانشگاه از دیگر برنامه‌های مرکز انتشارات علمی این دانشگاه است.

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک با بیان اینکه مرکز انتشارات علمی دانشگاه آزاد اراک از سال 76 با پیگیری‌های مستمر حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: این مرکز با تلاش و همکاری اساتید و اعضای هیئت علمی مجرب دانشگاه نسبت به چاپ کتاب و مجلات علمی اهتمام ورزیده و از سال 76 تاکنون بیش از 153 کتاب در زمینه‌های مختلف علمی و دانشگاهی به چاپ رسانده است.

نیازی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون نیز 8 جلد کتاب با نام‌های تحلیل ارتعاشات سازه‌های تقویت شده با نانو ‌لوله‌های کربنی تألیف سید محمدمهدی نجفی‌زاده، میثم ربیعی و مهدی عزیزی، کاربرد نرم‌افزار SAS در تجزیه و تحلیل آزمایش‌های تجزیه مرکب و طرح‌های بلوک ناقص تألیف شهاب خاقانی، سید علیرضا محمدی، محمد خیاط و نسرین‌السادات محمدی، ارزیابی اثرات تجمعی ترجمه مسعود منوری، نسرین اوتادی و راضیه رحیمی، حسابداری بهای تمام شده تألیف فرهاد جابرزاده و علی سبحانی، فلسفه برای کودکان خردسال ترجمه ذبیح پیرانی، شکوه‌السادات بنی‌جمالی و علی رحمانی، شمیم رحمت تألیف حبیب‌اله صابری نسب، نوآوری‌های قصاص در قانون جدید تألیف محمدرضا جلالی و غلامرضا جلالی و گفتاری آسان پیرامون سرچشمه‌های علوم ‌اسلامی تألیف حبیب‌الله صابری‌نسب مورد ارزیابی و چاپ قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز مجهز به دستگاه‌های چاپ و نشر دیجیتالی بسیار مدرن بوده که کامل‌ترین نمونه مجموعه چاپ دیجیتال در استان مرکزی است.

معاون پژوهش و فن‌آوری دانشگاه آزاد اسلامی اراک افزود: در بخش مجلات علمی نیز تاکنون موفق به اخذ مجوز 9 مجله علمی از جمله مجله اندیشه‌های ادبی، تحقیقات حشره‌‌شناسی، علوم اجتماعی و یافته‌های زیست‌شناسی، فناوری نساجی، یافته‌های نوین کشاورزی و ... شده‌ایم و یک مجله با نام مجله تحقیقات حشره ‌شناسی موفق به اخذ رتبه علمی ISI  و 7 مجله دارای رتبه علمی پژوهشی و یک مجله دارای رتبه علمی ترویجی است.

انتهای پیام/87012/ز40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول