اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

رقابت 3959 داوطلب آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری

رقابت سه هزار و 959 داوطلب آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

رقابت 3959 داوطلب آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری

 به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری، رقابت سه هزار و 959 داوطلب آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد ساری در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.

 این آزمون با شرکت یک‌هزار و 282 داوطلب در نوبت صبح روز پنجشنبه 24 مرداد 92 در دانشکده علوم انسانی و علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ساری آغاز شده و داوطلبان به سئوالات عمومی و اختصاصی پاسخ دادند.

 در نوبت عصر پنجشنبه یک‌هزار و 407 داوطلب به سئوالات حوزه خود پاسخ دادند و در نوبت صبح جمعه 274 داوطلب و در نوبت عصر روز جمعه 996 داوطلب به سئوالات آزمون پاسخ می‌دهند.

براساس اعلام سازمان سنجش، تمام داوطلبانی که در جلسه آزمون شرکت می‌کنند می‌توانند از تاریخ 28 تا 31 مردادماه 92 برای انتخاب رشته محل‌های تحصیلی خود با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و دفترچه شماره دو که بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد و همچنین اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته که در همان تاریخ منتشر می‌‌شود با مراجعه به سایت سازمان نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی خود اقدام کنند.

کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های غیرانتفاعی با حضور 3 هزار و 955 داوطلب دختر و پسر طی دو روز در دانشکده‌های دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2296ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول