اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری چهاردهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی قم در شهریور ماه

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی قم در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری چهاردهمین همایش پیاده‌روی خانوادگی قم در شهریور ماه

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری همایش پیاده‌روی صورت گرفته و بدین ترتیب چهاردهمین همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی استان قم با حضور شهروندان قمی در شهریور ماه به انجام خواهد رسید.

وی ادامه داد: این همایش با مشارکت دستگاه‌های متعدد استانی به انجام می‌رسد و هدف این است که گامی دیگر در مسیر رشد و توسعه ورزش همگانی و همچنین جذب حداکثری مردم و شهروندان خوب قمی به محیط سالم و آرامش بخش ورزش برداریم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه با بیان اینکه ورزش همگانی زمینه‌ساز تربیت قهرمانان ملی در همه رشته‌های ورزشی محسوب می‌شود، ابراز داشت: توجه به ورزش همگانی از جمله اساسی‌ترین وظایف مسئولان و فعالان اجتماعی است.

وی یکی از عوامل توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای را نیروی انسانی سالم و آموزش دیده دانست و یادآور شد: ورزش همگانی به عنوان ابزار ایجاد شور و نشاط در بین عموم شهروندان نقش بسزایی دارد و به همین خاطر توجه ویژه‌ای به این مقوله داریم.

غیاثی با تاکید بر اینکه همواره پشتیبان طرح‌ها و پیشنهادها برای توسعه ورزش همگانی هستیم، بیان کرد: هیئت ورزش‌های همگانی باید زمینه‌ساز حضور و مشارکت عموم شهروندان در حوزه ورزش باشد و فعال‌سازی کمیته‌های ورزشی این هیئت می‌تواند کمک شایانی به توسعه همه‌جانبه این ورزش کند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ورزش همگانی را ورزش پایه دانست و افزود: این ورزش زمینه‌ساز تربیت ورزشکاران و قهرمانان ملی است و با توجه به همگانی و عمومی بودن این ورزش، نیازمند توجه و اعتبارات مالی مناسب است.

وی با بیان اینکه همایش‌های بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در قم از سال 1387 در حال برگزاری است و طرفداران زیادی نیز دارد، خاطرنشان کرد: جامعه‌ای سالم و پویا نیازمند پرورش نسلی تندرست و سالم، آگاه، پرتلاش و توانمند است و یکی از مهم‌ترین راه‌های دستیابی و تحقق این مهم توجه به ورزش همگانی و قابل دسترس است.

غیاثی همچنین به برپایی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی در قم اشاره کرد و با بیان اهمیت و جایگاه ورزش صبحگاهی در ارتقای روحیه و شادابی شهروندان قمی عنوان داشت: قم جزو آن دسته از استان‌ها به شمار می‌رود که شهروندان آن از این طریق به ورزش همگانی می‌پردازند.

انتهای پیام/78002/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول