اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوم شهریور ماه جاری صورت می‌گیرد

‌همایش زکات و حماسه اقتصادی در کرمان برگزار می‌شود

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان گفت: همایش زکات و حماسه اقتصادی با حضور حجت‌الاسلام قرائتی‌ رئیس ستاد اقامه نماز کشور، شنبه دوم شهریورماه در کرمان برگزار می‌شود.

‌همایش زکات و حماسه اقتصادی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدکاظم رجایی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همایش زکات و حماسه اقتصادی شنبه دوم شهریورماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام قرائتی‌ و با شرکت تمام ائمه جماعات، فرمانداران و عاملان زکات استان در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: استان کرمان با توجه به وسعت فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری‌، ظرفیت مساعدی در زکات دارد، ‌لذا با تاکید ستاد احیای زکات کشور دو همایش زکات در استان کرمان برگزار می‌شود.

رجایی عنوان کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های 90 و 91 شهرستان بم رتبه اول پرداخت زکات را در استان کرمان کسب کرده، عصر روز جمعه اول شهریورماه‌ همایش زکات با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در مسجد جامع بم برگزار می‌شود. 

وی افزود: همایش زکات بم با حضور فرمانداران و ائمه جمعه و جماعت شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر و عاملان زکات و دهیاران این مناطق برگزار می‌شود.

رجایی خاطر نشان کرد: همایش زکات و حماسه اقتصادی در مصلای کرمان نیز ساعت 10 صبح شنبه دوم شهریورماه با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار، ائمه جماعات، فرمانداران، بخشداران و عاملان زکات استان کرمان و اعضای شورای شهر مرکز کرمان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را ترویج امر زکات، تشویق و ترغیب عاملان زکات عنوان کرد و گفت: این همایش در مجموع با حضور یک‌‌هزار و 100 نفر از دست‌اندرکاران حوزه زکات استان کرمان برگزار می‌شود.

رجایی با بیان اینکه همه روحانیان حاضر در این همایش با تقدیم لوحی به امضای نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار کرمان تقدیر می‌شوند، ابراز داشت: در این همایش از عاملان و مروجان برتر هر شهرستان تجلیل می‌شود. 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان کرمان اظهار داشت: پیش‌بینی سال جاری ما در جمع‌آوری زکات استان کرمان به میزان سه برابر سال گذشته است.

وی افزود: استان کرمان سال گذشته 3 میلیارد و 300 میلیون تومان زکات جمع‌آوری کرد که شهرستان بم با یک میلیارد و 190 میلیون تومان رتبه اول را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/80017/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول