اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نعضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

نمایندگان مجلس به برنامه‌های جدید وزرای اقتصادی امیدوارند

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: نمایندگان مجلس نسبت به برنامه‌های جدید ارائه شده از سوی وزرای اقتصادی، دل بسته و امیدوار هستند و رای بالای مجلس به وزرای اقتصادی مهر تاییدی بر صلاحیت برنامه‌های اقتصادی جدید است.

نمایندگان مجلس به برنامه‌های جدید وزرای اقتصادی امیدوارند

محسن صرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از افتخارات بزرگ نظام برگزاری انتخابات و رأی گیری‌های متفاوت و متعدد، حداقل سالی یکبار است.

وی بیان داشت: همواره سیستم‌های رأی‌گیری و انتخابات در طول عمر مقدس این نظام حاوی پیام‌هایی بوده است که چنانچه نتایج حاصله آنها بخوبی مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد و استخراج شود، در بسیاری از امور آینده راهگشا خواهد بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: از جمله این موارد می‌توان به رأی بالای نمایندگان مجلس به برخی از وزرای پیشنهادی دولت یازدهم همچون وزیر اقتصاد و صنعت، معدن و تجارت اشاره کرد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پیام رأی بالا به وزرای یادآور شده از سوی مجلس چه بود، گفت: همواره نمایندگان استان‌ها با مردم حوزه‌های خود در ارتباط هستند و اظهار نظر‌ها و انتقادهای مردم در تصمیم‌گیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تاثیر بسزایی خواهد داشت.

صرامی تصریح کرد: بدنه اصلی جامعه ما که مردم هستند، به اذعان نمایندگانشان، از سیاست‌های اقتصادی اجرا شده سال‌های اخیر خسته شده‌اند و این در رأی بالا به تیم اقتصادی جدید نمود کرد.

وی عنوان کرد: پیام دوم اینکه مردم و نمایندگان مجلس نسبت به برنامه‌های جدید ارائه شده از وزرای اقتصادی، دل بسته و امیدوار هستند پس با تایید و رای بالا خود در مجلس مهر تاییدی بر صلاحیت برنامه‌های اقتصادی جدید زدند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عدم رأی اعتماد به سه وزیر هم حاوی پیام بود و قطعا بازخورد حرف و رای مردم حوزه‌های انتخاباتی نمایندگان در عدم تایید صلاحیت سه وزیر پیشنهادی تاثیر داشت.

وی گفت: پیام عدم رأی اعتماد نمایندگان به سه وزیر، خسته شدن مردم از سیاست زدگی و سیاسی کاری برخی از افراد درحوزه‌هایی غیر مرتبط بود.

صرامی متذکر شد: پیام اصلی  جلسه رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی این است که مجلس مستقل فکر و عمل می‌کند.

وی در ادامه اشاره‌ای به پخش زنده جلسات بررسی صلاحیت وزرا از صدا و سیمای جمهوری اسلامی کرد و ابراز داشت: این کار برای نخستین بار بسیار زیبا بود و صدا و سیما با این عمل خود به بلوغ سیاسی و فهم اجتماعی مردم احترام گذاشت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در آخر از جمله عوامل تاثیرگذار مهم در تایید یا رد صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم را لحن‌ها، واژه‌ها، کلام‌ها و گفتارهای نمایندگان مخالف و موافق وزرا پشت تریبون مجلس، عنوان کرد.

انتهای پیام/63001/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول