اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد

ثبت‌نام اینترنتی 8600 دانش‌آموز در مدارس شهرستان جم

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از ثبت‌نام اینترنتی 8 هزار و 600 دانش‌آموز در مدارس شهرستان خبر داد.

ثبت‌نام اینترنتی 8600 دانش‌آموز در مدارس شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری صبح امروز در نشست مسئولان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و بخش عظیمی از خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: افزایش کیفیت سطح تحصیلی در مدارس در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم از ثبت‌نام اینترنتی 8 هزار و 600 دانش‌آموز در مدارس شهرستان خبر داد.

اسکندری تصریح کرد: برای سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس برنامه‌ریزی لازم انجام شده است و آمادگی کاملی برای آغاز سال تحصیلی جدید داریم.

وی اضافه کرد: جلسات و نشست‌های متعددی با حضور کارشناسان و مدیران مدارس برای برنامه‌ریزی دقیق و اساسی ستاد پروژه مهر در شهرستان برگزار شده و به نتایج خوبی نیز رسیده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش جم همچنین مطالبی را پیرامون بازگشایی مدارس و ستاد پروژه مهر شهرستان تشریح کرد و یادآور شد: کار ساماندهی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی صورت گرفته و ابلاغ قریب به اتفاق همکاران در مقاطع مختلف تحصیلی صادر شده است.

وی به کمبود نیرو در مقطع ابتدایی اشاره کرد و گفت: با توجه به اجرای نظام جدید آموزش کشور  در مقطع ابتدایی با کمبود نیرو مواجه هستیم که با بازگرداندن نیروهای ابتدایی از دوره‌های دیگر بخشی از این مشکل بر طرف شده و امید می‌رود به همت اداره کل آموزش و پرورش این مشکل به‌طور کامل مرتفع شود.

رئیس آموزش و پرورش جم با اشاره به اهمیت ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان در جم افزود: علی رغم وجود مشکلاتی در زمینه استفاده از اینترنت در بخش وسیعی از روستاهای شهرستان، با تلاش‌های مدیران و معاونان آنان در مدارس تاکنون هشت هزار و 620 نفر از دانش‌آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی ثبت‌نام اینترنتی کرده‌اند.

اسکندری بیان کرد: در سال تحصیلی جدید برای افزایش سطح کیفی تحصیل دانش‌آموزان، دوره‌های آموزشی و کلاس‌های توجیهی برای همکاران به‌ویژه در دوره ابتدایی در نظر گرفته شده که به لطف خداوند در نیمه اول شهریور ماه شاهد برگزاری این دوره‌ها خواهیم بود.

وی ابراز داشت: با برگزاری جلسات متعدد، نیازهای اساسی در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در سطح مدارس شناسایی شده و برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی نیز در این زمینه صورت گرفته و مهر ماه امسال بدون کمترین دغدغه به استقبال دانش‌آموزان در مقاطع مختلف خواهیم رفت.

انتهای پیام/2451/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول