اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌‌شرقی:

مزاحم اینترنتی در تبریز دستگیر شد

رئیس پلیس فتای آذربایجان‌شرقی گفت: مزاحم اینترنتی دکتر که مریض وی بود در تبریز دستگیر شد.

مزاحم اینترنتی در تبریز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه خبری پلیس آذربایجان‌شرقی، محمد قاسملو اظهار کرد: چندی پیش خانمی با ارائه شکوائیه‌ای اعلام داشت که در چند ماه اخیر یک نفر ناشناس از طریق ارسال ایمیل‌هایی با موضوع زننده و همچنین از طریق شماره تلفن همراه و تلفن همگانی اقدام به ایجاد مزاحمت کرده تا جایی که در محل کارش امنیت روانی و فیزیکی او را مختل کرده است.

وی افزود: تحقیقات اولیه با اخذ اظهارات از شاکی و بررسی فنی ایمیل‌های ارسال شده به وی آغاز و مشخص شد که از طریق وی اقدام به ارسال ایمیل کرده است که مشخصات متهم از شرکت اینترنتی ارائه دهنده خدمات اخذ شد.

این مقام انتظامی افزود: مشخصات مالک شماره همراه اخذ و در بررسی اطلاعات به دست آمده معلوم شد که فرد مزاحم اینترنتی و تلفنی پسری بوده که با احضار نامبرده، اتهام وارده به وی تفهیم شد که در ابتدا منکر مزاحمت‌های صورت گرفته شد.

قاسملو گفت: با ارائه مستندات فنی متهم به اتهام خود اعتراف و انگیزه خود را اینگونه اعلام داشت که برای ویزیت به مطب خانم دکتر رفته بودم که از منشی او خوشم آمده و با به دست آوردن شماره تلفن و آدرس ایمیل وی سعی در درخواست از وی جهت اخذ موافقت ازدواج از منشی او را داشتم و به جهت اینکه جوان بودم در ایمیل‌های خود از جملات و مطالب زننده استفاده کرده و الان از کرده خود پیشمان و نادم هستم.

وی توصیه کرد: با عنایت به اینکه فضای مجازی محلی برای جلب اعتماد طرف مقابل برای انجام امر خیر نیست و به علت ناشناس بودن هویت اصلی کاربران اینترنتی، از اعتماد به ایمیل‌های مزاحم اینترنتی خودداری کرده و در صورت تکرار مزاحمت‌ها، سریعاً موضوع را از طریق قضایی و پلیس فتا پیگیری کنید تا از بروز عواقب ناگوار مزاحمت‌ها و خدشه‌دار نشدن امنیت روانی فرد یا خانواده جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/60002/ذ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول