اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد مازندران خبر داد

توزیع فراخوان هشتمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع)

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همزمان با مراسم احیای شب قدر، فراخوان هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) در قالب برگه‌های پست جواب قبول در جوار حرم رضوی توزیع خواهد شد.

توزیع فراخوان هشتمین جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی افزود: با عنایت به حضور زائران ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع) در ایام تعطیل تابستان و ماه مبارک رمضان در مشهد مقدس، برآنیم در راستای برگزاری هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) با اطلاع‌رسانی وسیع، میزبان خیل کثیری از دل‌نوشته‌های ارادتمندان آن حضرت باشیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا، برگه‌های پست جواب قبول همزمان با شب‌های قدر در جوار حرم منور رضوی توزیع خواهد شد.

ابراهیمی بیان داشت: تاکنون دبیرخانه هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) میزبان بیش از 65 هزار دل نوشته بوده که مازندران مقام اول در ارسال نامه و سپس استان‌های کهکیلویه و بویراحمد، همدان، مشهد مقدس، کرمانشاه، فارس، اصفهان، قزوین، کردستان، آذربایجان شرقی و غربی، قم و سیستان و بلوچستان رتبه‌های بعدی را کسب کردند.

دبیر هشتمین جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا(ع) در پایان گفت: امید داریم با توجه به حضور زائران از تمامی نقاط کشور در مشهد مقدس و توزیع برگه‌های جواب قبول برای تسهیل در ارسال دل‌نوشته‌های محبان امام رضا(ع) شاهد حضور هموطنان در این جشنواره ولایی باشیم.   

 انتهای‌پیام/2296/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول