اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان:

کمیته فوتسال باید به فدراسیون تبدیل شود

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال باید به معاونت یا فدراسیون ارتقا پیدا کند.

کمیته فوتسال باید به فدراسیون تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد ظهر امروز در مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال که در هتل آسمان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع اصلی در این‌جا قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال است.

وی تصریح کرد: ساماندهی و برگزاری رقابت‌های لیگ برتر به دلیل شکل یافتن و منسجم شدن از حال سنتی خارج شده است، امیدواریم بتوانیم به استانداردهای AFC دست پیدا کنیم و نقش سازمان لیگ در برگزاری منظم بازی‌ها بسیار مهم است.

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به بحث درآمدزایی در فوتسال گفت: موضوعی که باید مدنظر سیدرضا افتخاری، رئیس کمیته فوتسال باشد این است که اگر قصد داریم سازمان لیگ درآمدزا باشد باید این بحث را مانند فوتبال پیگیری کنیم و اسپانسرها مانند فوتبال در فوتسال گرفته شوند.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اضافه کرد: شبکه سه در این مورد نامهربانی می‌کند، امیدوارم این نامهربانی‌ها به مهربانی تبدیل شود، چراکه فوتسال طرفداران بسیاری دارد.

ابرقویی‌نژاد ابراز داشت: موضوع دیگری که باید مدنظر قرار بگیرد این است که باید کمیته فوتسال را در حد معاونت ارتقا دهیم و من نخستین فردی بودم که این موضوع را در فدراسیون فوتبال مطرح کردم.

وی در پایان متذکر شد: امیدواریم موضوع معاونت شدن کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در مجمع آینده مطرح شود و در صورتی‌ که معاونت هم به فدراسیون تبدیل شود و ما فدراسیون فوتسال داشته باشیم کار بسیار مهم‌تری صورت گرفته است.

انتهای پیام/63020/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول